مشاور ، طراح و مجری نماهای مدرن - نمای اچ پی ال

مشاور ، طراح و مجری نماهای مدرن - نمای اچ پی ال

دسته: املاک وساختمان > خدمات ساختمانی

استان: تهران

مشاور و طراح و مجری نماهای مدرن ، نمای اچ پی ال (HPL ) ، نمای کامپوزیت و نمای ترمو چوب

فرمیکا با اسم اختصاری HPL مخففHIGH PRESSURE LAMINATE می باشد.
اچ پی ال(HPL) ورقه ای است مرکب از چندین لایه ساخته شده از الیاف ( همانند کاغذ) آغشته به رزین های عمل کننده در گرما که تحت تاثیر حرارت و فشار 5 مگا پاسکال به هم چسبیده باشد. در ساخت ورق های فرمیکا یا همان اچ پی ال (HPL) از کاغذ کرافت ،کاغذ دکوراتیو ، رزین فنولیک ، و رزین ملامین استفاده می شود.

_ نماهای شیشه ای ( نمای کرتین وال ، اسپایدر ، فریم لس )
_ استرچ متال و برش لیزری

کاربردها :

الف) پوسته دوم نما: نمای اکسپندد متال به عنوان پوسته دوم نما می تواند برروی نمای شیشه ای کرتین وال به عنوان کنترل کننده تابش و منحرف کننده اشعه های مستقیم خورشید مورد استفاده قرار گیرد .

ب) فعال کننده نمای شب : با وجود تنوع بالا در چشمه های تولیدی اکسپندد متال با نورپردازی مناسب پشت پانل های نصب شده نمای شب ساختمان از جذابیتی بالا برخوردار خواهد بود.

ج) خاصیت محافظتی: با توجه به امکان تولید پانل های استرچ متال در ضخامت های بالا می توان ضمن بهره برداری از چشم اندازهای متنوع آن مزیت های محافظتی نمای ساختمان را ارتقا داد.

ه)سقف کاذب: با روشهای نصب ساده و مرقوم به صرفه روی سیستم اکسپوز یا شبکه های از قبل پیش بینی شده به آسانی نصب شده و در صورت لزوم باز کردن مجدد آن میسر می باشد. از این رو ضمن افزایش ظاهری بسیار زیبا و چشم انداز ، با کمترین آسیب قابلیت دسترسی به سیستم های خدماتی و تاسیساتی مخفی در پشت این سقف ها ایجاد می شود. انعطاف پذیری سیستم شبکه های استرچ متال هماهنگی آن را با خدمات دیگر از قبیل تاسیسات آتش نشانی و نور پردازی سقفی نیز امکان پذیر ساخته است .

** نمای کامپوزیت
کامپوزیت به ماده ای اطلاق می شود که از دو فاز ماتریس و تقویت کننده تشکیل شده باشد و از فاز دوم حداقل به اندازه 5 درصد استفاده شده باشد.نمای کامپوزیتی که این در نمای ساختمان ها استفاده می شود در واقع ترکیبی از دو ماده است : آلومینیوم و پلی اتیلن. دو طرف کامپوزیت، ورقه ی 0.5 میلیمتری آلومینیوم و لایه ی وسطی پلی اتیلن با ضخامت 3 میلیمتر قرار دارد. چسباندن سطوح آلومینیومی به هسته ، طی فرآیندی شیمیایی و مکانیکی انجام می گردد به طوری که در مقابل ورقه شدن به شدت مقاومت می کند.

کامپوزیت به واسطه پوشش PVDF مقاومت بسیار بالایی در برابر اشعه نور خورشید و باران های اسیدی از خود نشان می دهد به طوری که طی سال های طولانی تغییر رنگ در پانل بوجود نمی آید و کیفیت روز اول خود را حفظ می نماید.

همچنین کامپوزیت می تواند از متریالهای دیگری نیز ساخته شود که می توان به ترکیب روی و پلی اتیلن اشاره کرد.

**نمای خشکه ( سنگ و سرامیک)
امروزه زیبایی و نوع طراحی نماهای ساختمان نشان دهنده کلاس کاری، نوع فعالیت و حتی نوع فکر، ایده ها و نقطه نظرات و تفکرات مدیران آن شرکت می باشد. از این رو مدیران تراز اول سازمان ها و مؤسسات علاوه بر روش های جدید تبلیغات تلاش می کنند تا نوع، محل و به خصوص نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد و به طوری که عکس های ساختمان آنها به نوعی بیان کننده نوع فعالیت آنها باشد.

**نور پردازی
_ نرده شیشه ای و لوور آلومینیومی
نرده های شیشه خور در دومدل تمام شیشه و ترکیبی عرضه میگردد :

ـ نرده تمام شیشه به همراه دو عدد شیشه 8 میل سکوریت شده که لمینت نیز میباشند از امنیت و استاندارد بسیار بالایی برخوردار است. این مدل نرده مناسب برای مجتمع های تجاری و هتل ها و تراس های با طول زیاد میباشد.
ـ نرده های ترکیبی با شیشه 10 میل سکوریت شده عرضه میشود که قیمت آن نسبت به نرده های تمام شیشه یک سوم میباشد.که مناسب برای نمای ساختمان ، تراش و حاشیه استخر است.

** نمای ترمو چوب
برای بشر از دیر باز این موضوع روشن بوده که حرارت دادن سطح چوب با آتش، مقاومت آن را برای استفاده های مختلف بالا می برد. اولین قومی که از این دانش بهره عملی بردند وایکینگ ها بودند که از این گونه چوب ها برای مواردی از قبیل نرده های چوبی استفاده می بردند. اگر چه اولین تحقیقات متمرکز و علمی در این زمینه در دهه چهل و پنجاه میلادی توسط محققین آلمانی و آمریکایی صورت گرفت، ولی فنلاندیها از اولین افرادی بودند که در دهه 90 میلادی این دانش را به تکنولوژی عملی تبدیل کردند.
ـ فروش تمامی محصولات

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   شرکت مهندسی آرمه سازه
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.armehsazeh.ir/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ ۰۱:۵۰:۱۸
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ ۰۴:۰۰:۰۰
تعداد نمایش   123
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,مشاور,طراح,مجری,نماهای,مدرن,نمای,پی,نمای اچ پی ال,نمای مدر,مجری نمای مدرن,نمای HPL,نمای شیشه ای,نمای کرتین وال,نمای اسپایدر,نمای کامپوزیت,نمای خشکه,نمای ترمو چوب,نرده شیشه ای,نرده شیشه خور,سقف کاذب,طراح نما,مشاور ، طراح و مجری نماهای مدرن - نمای اچ پی ال





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام