پکیج دیواری-پکیج زمبنی-پکبج برقی09113133032

پکیج دیواری-پکیج زمبنی-پکبج برقی09113133032

دسته: املاک وساختمان > خدمات ساختمانی

استان: خراسان شمالی

مرکز مجاز فروش و خدمات انواع پکیج حرارتی مسکن مهر

پکیج دیواری دستگاهی است که جایگزین موتورخانه مرکزی شوفاژ گردیده و آب گرم و گرمایش محیط، را فراهم می نماید.
گرمایش مطبوع محل سکونت و آب گرم بهداشتی، همواره از نیازهای اولیه بشر بوده و می باشد.
شاید هنوز هم استفاده از کرسی های ذغالی و بخاری های نفتی را در بعضی از نقاط کشور عزیزمان شاهد باشیم، ولی حقیقت این است که با توجه به فراوانی گاز طبیعی و برقراری امکان دسترسی به این موهبت الهی، تکنولوژی رابر آن داشته است که راهکارهای جدیدی را برای بشر مهیا سازد.

در حال حاضر، پکیج دیواری متداول ترین وسیله ایجاد گرمایش شوفاژ در سراسر دنیا است.
عدم اشغال فضای مفید، ایمنی بسیار بالا، استقلال کامل هر واحد مسکونی و رضایت کامل و کافی از عملکرد پکیج دیواری، تقریبا جایی برای تردید در استفاده از این سیستم در منازل و واحدهای تجاری باقی نمی گذارد.

راندمان بالا و مصرف بهینه سوخت گاز، از دیگر عواملی هستند که دستگاههای اجرایی را نیز تشویق به توسعه استفاده از پکیج دیواری می نماید.
پکیج دیواری، که فقط نوع فن دار آن از نظر استانداردهای معتبر دنیا تایید می گردد، علاوه بر تامین گرمایش داخل خانه یا محل تجاری، از طریق رادیاتور یا فن کوئل یا گرمایش از کف، آب گرم بهداشتی را نیز بصورت فوری در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. همچنین ترکیب این دستگاه با کولر گازی از طریق یک کویل آب گرم، می تواند علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، گرمایش مطبوع تر و ارزانتری را برای مصرف کننده مهیا سازد.

استفاده از دودکش مخصوص، کواکسیال (دو جداره) در هنگام نصب پکیج دیواری، این امکان را فراهم می نماید که علاوه بر خروج دود ناشی از کار کرد دستگاه به محیط خارج، هوای مصرفی مورد نیاز دستگاه نیز از محیط خارج تامین می گردد و در نتیجه ایمنی کاملی برای مصرف کننده فراهم می گردد. آخرین پیشنهاد ما برای اماکنی که دسترسی به انواع سوخت ندارند پکیج برقی گرم الکتریک ساخت این گروه است. تکفاز مناسب 150 مترمربع و سه فاز مناسب 300 مترمربع زیربنا
جهت مشاهده قیمتها مقایسه محصولات و یا دانلود کاتالوگ به ادرس :
www.shop.abroft-grp.ir 09113133032
مراجعه فرمائید




اطلاعات تماس

نام   محمدابراهیم خدابنده
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ ۲۳:۲۲:۱۰
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ ۱۸:۵۲:۱۰
تعداد نمایش   470
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,پکیج,دیواری-پکیج,زمبنی-پکبج,برقی09113133032,پکیج شوفاژ برقی,پکیج دیواری,شوفاژ دیواری,پکیج زمینی,موتورخانه شوفاژ,پکیج برقی ویلایی,قیمت پکیج برقی,قیمت پکیج,تولید کننده پکیج برقی,پکیج ویلایی,پکیج تمام برقی,پکیج دیواری-پکیج زمبنی-پکبج برقی09113133032





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام