چهار گوش شش گوش شمش مقاطع برنجی سمک آلیاژ

چهار گوش شش گوش شمش مقاطع برنجی سمک آلیاژ

دسته: املاک وساختمان > خدمات ساختمانی

استان: قزوین

چهار گوش شش گوش شمش مقاطع برنجی سمک آلیاژ

گروه آلیاژ های برنج حاصل از ترکیب شدن دو فلز مس و روی و مقادیر اندکی از سایر فلزات مانند سرب ، آلومینیوم و..می باشد که برحسب مقدار درصد های مختلف فلز مس در آلیاژ مربوطه به دو دسته کلی آلیاژ های خوش تراش و آلیاژ های فورج تقسیم بندی می شوند. مورد مصرف عمده این گروه آلیاژ های تولیدی ، در تولید شیرآلات آبی و گازی و یراق آلات می باشد. مقاطع ساخته شده از آلیاژهای خوش تراش ، جهت عملیات تراشکاری و مقاطع ساخته شده از آلیاژهای فورج ، جهت عملیات فورجینگ گرم و سپس ماشین کاری بسیار مناسب بوده و مورد مصرف قرار می گیرند. مقاطع برنجی حاصل از عملیات اکستروژن دارای انواع اشکال هندسی می باشند . این اشکال هندسی بر اساس سفارش مشتری بوده و واحد طراحی و مهندسی این شرکت قابلیت طراحی قالب های لازم و تولید محصولات سفارشی را دارد.
از انواع این مقاطع برنجی سفارشی می توان از تسمه های برنجی مورد استفاده در ساخت مغزی قفل های ساختمانی و تسمه های مورد استفاده درساخت شیر پیسوار فیلتردار ، شیر لباسشویی و ... نام برد.

این شرکت عضو انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان مقاطع برنجی می باشد .

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   شرکت تولیدی و تحقیقاتی سمک شیر
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.samakshir.com/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ ۱۴:۱۸:۴۳
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۵:۰۰:۰۰
تعداد نمایش   395
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,چهار,گوش,شمش,مقاطع,برنجی,سمک,آلیاژ,چهار گوش برنجی,شش گوش برنجی,مقاطع برنجی,تولید شیرآلات آبی,عملیات فورجینگ گرم,عملیات اکستروژن,شیر پیسوار فیلتردار,آلیاژهای فورج,چهار گوش شش گوش شمش مقاطع برنجی سمک آلیاژ





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام