کار در منزل

کار در منزل

دسته: بازار کار و سرمایه > کار در منزل

استان: لرستان

کار در منزل با تولید فیلتر هوا
مواد رایگان
شغلی پر درامد اسان مدت قرار داد یک هفته تا 5 هفته
بیمه رایگان بار
تسویه 72 ساعتی
اموزش و نصب رایگان
فراخان جذب تولید کننده در سراسر کشور
تولید فیلتر هوا ( air filter ) و خط تولید فیلتر هوای خودرو (air filter car ) با درآمد میلیونی

با یک کارگاه تولید فیلتر هوا درآمد شما ماهیانه بیش از یک میلیون تومان خواهد شد . کافی است یک و نیم میلیون تومان سرمایه داشته باشید . یک شغل راحت ، پر درآمد و مستقل برای کسانی که علاقه مند به کار مستقل و پرسود هستند .
اگر بیکار هستید و به دنبال یک شغل مناسب می گردید ما به شما پیشنهاد می کنیم تا با راه اندازی خط تولید فیلتر هوا به راحتی صاحب کار شوید .
** راه اندازی دستگاه با شما و تامین مواد مورد نیاز و اموزش رایگان با ما **
امکان راه اندازی خط تولید فیلتر هوا در کلیه شهرهای کوچک و بزرگ وجود داشته و با یک نیروی کار نیز می توان شروع بکار نمود .
از ویژگی های قابل توجه این شغل می توان به موارد زیر اشاره نمود : هیچ نوع آلودگی و خطر – بدون بو و دود – هیچ سر و صدایی ندارد – بدون نیاز به فضای زیاد – امکان راه اندازی در پارکینگ – انباری – پشت بام و هر مکانی که دارای برق دویست و بیست ولت باشد .

لازم به ذکر است که هزینه برق ماهیانه 10000 تومان نیز نمی شود . شما یک میلیون تومان سرمایه گذاری می کنید و در ماه یک میلیون تومان سود خالص بدست اورید .
این شغل می تواند یک کار همیشگی برای شما باشد چرا که یک فاکتور بسیار مهم در خودرو محسوب شده و استفاده از ان در خودرو باعث کار کردن منظم اتومبیل می شود . پس از سهمیه بندی بنزین استفاده از این محصول و فروش ان افزایش یافته و با قطع آن نیز بیشتر خواهد شد .
با راه اندازی خط تولید فیلتر هوا به راحتی می توانید فیلتر  هوای کلیه محصولات ایران خودرو – سایپا و پارس خودرو را با کیفیتی بسیار خوب و به آسانی تولید نمایید . ( تولید  فیلتر  هوای خودروهای تیبا – رانا – پراید – سمند – پژو 206 – زانتیا – ماکسیما – l90 - مزدا و .




اطلاعات تماس

نام   غرب
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://almassazanalborz.blogfa.com/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ ۰۹:۴۳:۵۱
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ ۰۵:۰۰:۰۰
تعداد نمایش   1065
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,کار,منزل,کار در منزل با تولید فیلتر هوا,کار در منزل,فیلتر هوا,تولید فیلتر هوا,خط تولید فیلتر هوای خودرو





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام