دوربین مداربسته وایفای دار رم خور tm101 (جدید)

دوربین مداربسته وایفای دار رم خور tm101 (جدید)

دسته: املاک وساختمان > سیستمهای حفاظتی

استان: تهران

دوربین های مداربسته وای فای دار شرکت تیوا انواع مختلفی دارند . اما یکی از بهترین و پر کاربرد ترین مدل های این دوربین های مداربسته وای فای دار مدل tm101 است که علاوه بر قابلیت اتصال به مودم وای فای wifi سیم کارت خور نیز هست و در فضاهایی که اینترنت وایفای وجود ندارد می تواند از طریق سیم کارت انتقال تصویر و صدا را بر روی بستر اینترنت سیم کارت های 3G و یا 4G داشته باشد .
اگر در جستجوی یک دوربین هوشمند هستید که بدون نیاز به نصب و راه اندازی و سیم کشی بتوانید از راه دور خانه ، ویلا و یا هر جای دیگر را نظارت کنید و کنترل کامل صوتی و تصویری داشته باشید ، این دوربین سیم کارتی را به شما پیشنهاد می کنیم .بوسیله این دوربین سیم کارتخور می توانید از طریق سیم کارت 3g و یا اینترنتwifi در هر زمان دلخواه از طریق اپلیکیشن موبایل به دوربین متصل شده و از راه دور منزل و یا محل کار خود را نظارت نمائید . این دوربین وایرلس نیازی به دستگاه دی وی آر ندارد و تمامی اطلاعات خود را در مموری کارت ذخیره می نماید . امکان گرفتن عکس و ضبط فیلم بر روی موبایل کاربر نیز وجود دارد . همچنین کاربر می تواند تاریخ های گذشته را انتخاب و PLAYBACK نماید .
این دوربین که بصورت انحصاری توسط شرکت تیوا وارد ایران شده است تمام رجیستر شده و با تمام سیم کارت های داخل ایران امکان استفاده را دارد . توصیه شرکت تیوا این است که در هنگام خرید به برچسب گارانتی شرکت تیوا توجه نمایید .

قابل ذکر است که این دوربین ، تنها مدل دوربین سیم کارتخور است که برنامه برای PC دارد و برای کسانی که می خواهند از طریق ویندوز نظارت داشته باشند بهترین گزینه است .

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   شرکت توسعه ارتباطات و اطلاعات تیوا
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.tivaict.com/index.php/products/simcard-camera/tm101
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ ۰۲:۵۳:۲۳
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ ۰۴:۰۰:۰۰
تعداد نمایش   527
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,دوربین,مداربسته,وایفای,دار,خور,tm101,(جدید),دوربین مداربسته وای فای دار,دوربین مداربسته,دوربین سیم کارتخور,دوربین هوشمند,دوربین مداربسته وایفای دار رم خور tm101 (جدید)





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام