محصولات اتوماسیون صنعتی کمپانی لوترون

محصولات اتوماسیون صنعتی کمپانی لوترون

دسته: صنعت > برق صنعتی

استان: تهران

فروش محصولات اتوماسیون صنعتی
تجهیزات تست و اندازه گیری صنعتی
معرفی برند لوترون :
شرکت لوترون Lutron در سال 1976 کار خود را در کشور تایوان آغاز کرد. تولیدات این شرکت در زمینه ادوات تست و اندازه گیری تجهیزات صنعتی است که دارای سابقه ای در حدود بیش از سه دهه می باشد. این شرکت که بیش از صدها کارمند دارد ، دارای ساختمانی در حدود 6410 متر مربع است .
شرکت لوترون تمام محصولات خود را با کیفیتی بسیار بسیار عالی تولید کرده و تقریبا بیش از 95 درصد تولیدات خود را به 70 کشور مختلف در کل دنیا صادر می نماید . به همین دلیل خود را به عنوان یک شرکت خوش نام جهانی مطرح کرده است . محصولات تولیدی این شرکت دارای استاندارد های معتبر بین المللی بوده و دارای طراحی و گواهی ثبت اختراع برای بخشی از تولیداتش می باشد . قیمت و کیفیت دستگاه های لوترون در حد بسیار عالی می باشد .

شرکت درخشش الکتریک نماینده انحصاری محصولات لوترون در ایران می باشد.
برای مشاهده تمام محصولات لوترون ، دانلود لیست قیمت محصولات و دریافت فایل های دستگاه ها و همچنین اطلاع از آخرین اخبار محصولات لوترون می توانید به سایت درخشش الکتریک مراجعه نمایید .

_____________

لینک کانال تلگرام :
https://telegram.me/derakhsheshelc




اطلاعات تماس

نام   درخشش الکتریک
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.derakhshesh.com/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ ۰۷:۰۲:۲۴
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   1048
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,محصولات,اتوماسیون,صنعتی,کمپانی,لوترون,تجهیزات صنعتی,تجهیزات اندازه گیری صنعتی,تجهیزات تست,اتوماسیون صنعتی,محصولات اتوماسیون صنعتی کمپانی لوترون





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام