پخش عمده چاپ پین ( کارت شارژ )و شارژ مستقیم تلفن

پخش عمده چاپ پین ( کارت شارژ )و شارژ مستقیم تلفن

دسته: ارتباطات > کارت شارژ وکارت تلفن

استان: تهران

اگر می خواهید شارژ مستقیم با کمترین قیمت را تهیه و به مشتری خود بفروشید، اگر می خواهید پین شارژ تلفن همراه را با بیشترین تعداد و کمترین قیمت تهیه نمایید و در اختیار متقاضیان قرار دهید، اگر می خواهید پنل فروشگاهی شارژ داشته باشید، و ... تنها کافی است که با ما باشید .
ما امن ترین و سرع ترین پنل فروشگاهی شارژ را به صورت رایگان و با تمام اپراتورهای فعال در اختیار شما قرار میدهیم . اگر می خواهید سایت داشته باشید، باز ما به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم . اگر وبلاگ یا سایت دارید، می توانید از ما لینک و ساب دومین داشته باشید و بر روی سایت خود فروش شارژ انجام دهید و به این طریق، علاوه بر سود بالای فروش شارژ که ما به شما تقدیم خواهیم کرد، بازدید سایتتان را نیز بالا ببرید . اگر می خواهید که از طریق اندروید فروش شارژ داشته باشید، باز ما در اختیار شما قرار خواهیم داد .
تنها کافیست که شما اراده کنید که با ما باشید . ما در کنار شما خواهیم بود تا بیشترین فروش شارژ و بالاترین سود را داشته باشید .
اطلاعات ما : elkapos.com
ghasedaknet.com
تلفن : 04133377900
موبایل : 09149213475




اطلاعات تماس

نام   قاصدک
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ ۰۶:۱۲:۱۵
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ ۰۲:۴۲:۱۵
تعداد نمایش   570
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,پخش,عمده,چاپ,پین,کارت,شارژ,مستقیم,تلفن,پخش عمده چاپ پین ( کارت شارژ )و شارژ مستقیم تلفن





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام