دوربین مدار بسته وایرلس خانگی وایفای مدل TM101

دوربین مدار بسته وایرلس خانگی وایفای مدل TM101

دسته: املاک وساختمان > سیستمهای حفاظتی

استان: تهران

به راحتی قرار دادن یک سیم کارت داخل دستگاه و یا اتصال آن به اینترنت ، دستگاه را در محل دلخواه قرار دهید و با خیال راحت منزل ، محیط کار ، کودک و سالمند خود را ترک کنید.
دوربین سیم کارت خور نظارت از راه دور تیوا ، دستگاهی جدید در زمینه سیستم های امنیتتی و نظارتی محسوب می شود که بیسیم می باشد و با دارا بودن نرم افزار مخصوص موبایل و کامپیوتر امکان نظارت و کنترل از راه دور محیط را در هر لحظه ی دلخواه ایجاد می کند. از طرفی دیگررم خور بودن این دوربین به شما امکان ضبط فیلم گرفته شده توسط دستگاه را می دهد.
این دوربین سیم کارتخور و وای فای دارای قابلیت ارسال فیلم همراه با صدا به صورت آنلاین می باشد. فقط کافیست نرم افزار نصب شده در موبایل و کامپیوتر خود را باز کنید تا بتوانید محیط را بصورت آنلاین ببینید و صدای محیط را بصورت آنلاین بشنوید.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت دوربین مداربسته لطفا با واحد فروش تماس بگیرید.

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   شرکت تیوا
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.tivaict.com/index.php/products/simcard-camera/tm101
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ ۰۶:۰۵:۱۴
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۴/۲۵ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   392
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,دوربین,مدار,بسته,وایرلس,خانگی,وایفای,مدل,TM101,دوربین وای فای دار,دوربین مداربسته رم خور,دوربین وایرلس خانگی,دوربین وای فای خانگی,دوربین مدار بسته,قیمت دوربین مداربسته,دوربین مدار بسته وایرلس خانگی,دوربین سیم کارت خور,دوربین مدار بسته وایرلس خانگی وایفای مدل TM101





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام