تور آنتالیا بهار 96 - قیمت تور آنتالیا

تور آنتالیا بهار 96 - قیمت تور آنتالیا

دسته: خدمات > خدمات مسافرتی

استان: تهران

تور ارزان آنتالیا بهار 96

بهترین قیمت تور آنتالیا را از ما بخواهید.
مجری مستقیم تور آنتالیا

هتل های این تور :
ووتوپکاپی پالاس WOW TOPKAPI PALACE 5*
آدم و حوا ADEM & EVE 5*
سندر CENDER *4
آیسی گرین پالاس IC GREEN PALACE 5*
فم رزیدنس کمر FAME RESIDENCE KEMER *5
آلوانا دونا ALVA DONNA 5*
ونزیا پالاس VENEZIA PALACE 5* UALL
هتل کلاب سرا CLUB SERAY 5*
ووگ VOGUE 5*
هتل گرند هابر GRAND HABER

خدمات :
بلیط رفت و برگشت ، ترانسفر فرودگاهی ، اقامت در هتل با صبحانه ، لیدر فارسی زبان ، گشت شهری ، بیمه مسافرتی
نرخ ها نت می باشد .
پروازها چارتر می باشد و در صورت کنسلی طبق قوانین سازمان جریمه اخذ می گردد.
پرداخت 60 % مبلغ توربه هنگام ثبت نام الزامیست.
مسئولیت کنترل پاسپورت مسافرین بابت هرگونه ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر و تاریخ اعتبارآن به عهده مسا فر ثبت نام کننده می باشد.

--------------------
انتالیا ترکیه

آنتالیا شهری است ساحلی و بسیار زیبا که رشته کوههای توروس در این شهر به سمت دریا امتداد پیدا کرده و خط ساحلی نامنظمی از صخر ه های سنگی و خلیج های کوچک بکر را ایجاد نموده است . استان آنتالیا از غرب از طریق شهر کمر آغاز شده وبطول 60 کیلومتر توام با ساحل زیبای خود به شهر آلانیا در شرق آنتالیا ختم می شود.

موقعیت آب و هوایی آن طوری می باشد که درحدود 300 روز سال آفتابی بوده وبهشتی از فعالیتهای ورزشی مانند موج سواری ، اسکی روی آب، قایقرانی ، کوهنوردی و... را جلوه گر میسازد . در فصل تابستان دمای هوا بین 35 الی 45 درجه سانتی گراد و رطوبت آن بین 65 الی 85 درصد می باشد و این آب و هوا اکثر توریستها را به سواحل و پلاژهای زیبای آنتالیا می کشاند.

شهر آنتالیا دارای اماکن تاریخی مهمی میباشد که از آن جمله میتوان به آسپندوس ، آمفی تـأتر شهر سیده اشاره کرد . ازمراکز مهم خرید در آنتالیا ، فروشگاه میگروس که مجموعه ای از فروشگاههای معروف داخلی وخارجی می باشد میتوان اشاره کرد .

مراکز دیدنی شهر آنتالیا

بازدید از یکی از آبشارهای معروف آنتالیا که مسافرین پس از بازدید از این آبشار به سمت چند فروشگاه بزرگ شهر آنتالیا حرکت کرده ومی توانند از متنوع ترین پوشاک های موجود ، مایحتاج خود را تهیه نمایند. د رطول این تور بازدید از بزرگترین فروشگاه چرم برای شما درنظر گرفته شده است . این تور با صرف ناهار همراه بوده و راهنمایان مربوطه اطلاعاتی درمورد شهرآنتالیا در اختیار مسافران گرامی قرارخواهند داد . ( این تور معمولا به عنوان تور رایگان در پکیج تورهای آنتالیا قراردارد . )

آکوالند: این مجموعه یکی از زیباترین مراکز آبی تفریحی ترکیه میباشد و در منطقه ساحلی کنیاآلتی قرارگرفته است . دراین مکان شما و خانواده تان با بهره گیری از سرسره های مختلف و بازیهای آبی متفاوت روز خوبی را سپری می نمایید . این تور جذاب همراه با ناهار میباشد. در میانه روز شما میتوانید به تماشای برنامه شاد و زنده آکوالند بنشینید که شامل موزیک و مسابقه های جالب میباشد و شما هم میتوانید یکی از شرکت کنندگان این برنامه باشید .
قابل ذکراست که در صورت تمایل میتوانید در ساعت معین به برنامه نمایش دلفینها در محوطه ای جدا بنشینید ( دلفین لند ) . این توررا به 3 ساله ها تا 70 ساله ها پیشنهاد میکنم.

پاموک کاله ( پاموک قلعه ): پاموک کاله از شگفتیهای بسیار عجیب است . آبهای کالسیوس با حرارت 35 درجه از ارتفاع 100 متری فرو می ریزد و استخرهای بزرگ ومتعددی را تشکیل میدهد . آب روح معماری این تشعشعات زیبا بوده و این مکان بنام قصر پنبه ای مشهور شده است . استخرهای آبگرم این ناحیه خواص درمانی دارند.

تورکشتی: این تور شامل گشت دریایی بر روی آبهای گرم مدیترانه میباشد. شما از هتل خود توسط اتوبوس به بندر زیبای شهر کمر در 45 کیلومتری آنتالیا حرکت کرده و پس از سوار شدن به کشتی ضمن تماشای طبیعت زیبای اطراف ، میتوانید در توقفهای کوتاه در دریا به شنا پرداخته و لذت ببرید. صرف ناهار بر روی عرشه کشتی میباشد . در پایان پس از بازگشت به اسکله شهر کمر میتوانید مدت زمانی را به بازدید از شهر زیبای کمر بپردازید .

شب ترکی شهر آنتالیا:

این تور که شب ترکی یا افسانه هزارو یکشب نامیده میشود نظاره گر برنامه های فولکوریک ترکی و شیوه ازدواج نمودن در زمان عثمانیها را که توسط گروهی هنرمند به نمایش در میاید میباشیم . این تور به همراه صرف شام و نوشیدنی می باشد .

تور رافتینگ:
یک تورآبی بر روی رودخانه خروشان ، سوار بر قایقهای بادی با پوشیدن جلیقه های نجات ، لحظات مهیج و شادی آوری را تجربه می کنید .

آنتالیا یکی از زیباترین شهرهای ساحلی جنوب غربی ترکیه در کنار دریای مدیترانه است که بواسطه تاریخ کهن و غنی ،دریای آرام و چشم نواز ،آفتاب همیشگی و سایر مناظر طبیعی از دیر باز مورد توجه جهانگردان قرار گرفته و پیشرفت صنعت جهانگردی بهمراه متنوعترین و پیشرفته ترین امکانات رفاهی و تفریحی در سطح جهانی موقعیت ویژه ای برایش به ارمغان آورده است.

موقعیت جغرافیایی:

از ارتفاعات کوههای ترس که بلندترین قله هایش به3086 متر میرسد رودخانه های متعددی به سمت دریای مدیترانه جاری است که هر کدام در مسیر خود مناظر حیرت انگیز را بوجود آورده و همه ساله میلیونها جهانگرد را با زیباییهای خود شگفت زده میکند .
دشتهای حاصلخیز این منطقه تنوع محصولات زراعی و باغی مانند پرتقال، لیمو، گیاهان زینتی، دارویی نظیر پنبه، کنجد، انواع سبزیجات و جالیز، دشتهای پوشیده از گیاهان و گلهای وحشی با ارزشهای طبی، را سبب گردیده و بهمراه جنگلهای انبوه علاوه برایفای نقش مهم در صنعت کشاورزی مناظری چشم نواز را فراهم آورده است.
آب و هوای آنتالیا با تغییرات کم فصلی، معتدل و گرم بشمار میرود. دمای هوای زمستان بندرت از 5 درجه سانتی گراد پایین می آید و با فاصله کمی از آنتالیا قادر به انجام اسکی در دامنه کوههای ترس خواهید بود. بارانهای موسمی و طوفانهای ناگهانی از ویژگیهای زمستان و بهار آنتالیا بوده و بارش برف از پدیده های نادر این منطقه میباشد.

شهر قدیمی در مرکز آنتالیا:

شهر قدیمی آنتالیا توسط رومی ها بنا گردید و با دیوارهایی بلند که به دریا ختم شده محاصره وتحت حفاظت بوده است از این رو امروزه بنام قلعه معروف میباشد.
این شهر که در دوره سلجوقی توسعه یافته و به بندر گاهی تبدیل گردیده از آثار مهم تاریخی منطقه بحساب میآید و پیوند زیبای گذشته و حال یکی از جاذبه های ویژه این قلعه میباشد.
طرح و ساختار خانه های باستانی قلعه نه تنها از نظرمعماری پر بهاست بلکه باز گوی شیوه زندگی، آداب و سنن و روابط اجتماعی مردم آن زمان میباشد.
خیابانهای قلعه تنگ بوده وغالبا از بندر گاه به طرف بالای قلعه به موازات دیوارها کشیده شده اند.


داخل قلعه خانه های گوناگونی دارد که نمایانگر قدرت اقتصادی مالکان آن زمان میباشد، اما وجه مشترک آنها این است که همگی از چوب و سنگ ساخته شده، تمامی آنها دارای دو جبهه بوده یکی به طرف خیابان که معمولا طبقه پایین آن کم پنجره و دیگری به سمت باغچه با درب و پنجره های بیشتر. آشپزخانه و انبار واطاق خدمتگزاران در طبقه پایین قرار داشته و صاحب خانه از طبقات بالا استفاده میکرده است.


خانه های قلعه امروز بدون تغییر معماری بازسازی شده و با عناوین مراکز تفریحی و پانسیون در خدمت جهانگردان قرار دارد.
بندر گاه پایین قلعه دومین بندر گاه مهم ترکیه بحساب می آمده که امروزه فقط لنگر گاه قایقهای تفریحی است و بیشتر بعنوان گردشگاه از آن استفاده میشود.

آب و هوا:


آنتالیا دارای آب و هوای خاص مدیترانه ای با تابستان های آفتابی و زمستانهای معتدل است.از اواسط ماه فروردین تا آبان ( آوریل، نوامبر ) برای شنا مناسب است.متوسط دمای هوا در تابستان 28 درجه سانتیگراد و دمای آب 27 درجه سانتیگراد است.

گشت روزانه:
چه چیزی می تواند جذاب تر از دیدن چشم انداز های رویایی ، کوههای سر به فلک کشیده و رنگهای باشکوه و دریا و گیاهان باشد؟ اطراف آنتالیا جاهای دیدنی بسیاری وجود دارد ، ما این نقاط دیدنی را برای سفر های یکروزه شما پیشنهاد میکنیم.آبشار دودان بلند ، 14 کیلومتری شمال شرقی ، در نوع خود بی نظیر است ، چرا که شما می توانید در پشت آبشارها راه بروید.

در مسیر ساحل لارا ، 10 کیلومتر به سمت شرق ، آبشار دودان کوتاه قرار دارد که مستقیم وارد دریا میشود.آبشار کورسونلو و دریاچه نیلوفر واقع در 18 کیلومتری آنتالیا ، مکانهایی هستند که زیبایی طبیعت در آن خودنمایی میکند. ساحل ماسه ای لارا ، 12کیلومتری شرق است ، اما به ساحل سنگی کنیالتی نزدیکتر است که در غرب شهر قرار دارد .

در بخش شرقی کوه کان ، 30 کیلومتری آنتالیا ، غار کارایین قرار دارد که مربوط به دوران پالئو لیتیک ( 50 هزار سال پیش از میلاد ) می شود این منطقه قدیمی ترین مکان ترکیه است. غار دارای یک در ورودی است که با آغاز روز روشن میشود و از سه اتاق متصل به هم عبور میکند.موزه کوچکی در بخش ورودی بقایای غار وجود دارد ، که بیشتر یافته های مختلف این غار در موزه های ترکیه قرار دارند در پارک دوزلر کامی 20 کیلومتری شمال آنتالیا ، گونه ای از آهو و بز کوهی نیز محافظت میشود.

--------------------------------------------------
کانال تلگرام :
https://t.me/artinrayatour
اطلاع از قیمت تورهای 96 در ربات تلگرام : @artinrayabot

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   خانم خلج
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.artinraya.com/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ ۰۶:۵۱:۲۱
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   499
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,تور,آنتالیا,بهار,-,قیمت,تور ارزان آنتالیا,تور آنتالیا,قیمت تور آنتالیا,مجری تور آنتالیا,قیمت تور 96,مجری مستقیم تور آنتالیا,تور آنتالیا بهار 96 - قیمت تور آنتالیا





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام