کاشت آلوئه ورا شغلی مناسب با درآمد میلیونی

کاشت آلوئه ورا شغلی مناسب با درآمد میلیونی

دسته: بازار کار و سرمایه > استخدام خدماتی

استان: فارس

آیا به دنبال شغلی مناسب با درآمد عالی هستید؟

آیا از شغل اول خود درآمد کافی کسب نمی کنید و به دنبال شغل دوم هستید؟

پس همین امروز دست به کار شوید و شغل پرسود خود را شروع کنید...

ما به شما کشت پرسود گیاه معجزه گر آلوئه ورا را پیشنهاد میدهیم.

کشت گیاه آلوئه ورا به عنوان پرسودترین کشت در جهان شناخته میشود و شما می توانید این کشت را با کمک متخصصان شرکت ما شروع کنید.

مقدار سرمایه جهت کاشت این گیاه برای هر هکتار بین 3 تا 8 میلیون و سود حاصله بین 40 تا 90 میلیون در سال برای یک هکتاراست.البته کاشت در گلخانه و کاشت گلدانی در محیط های کوچک متفاوت از کاشت در مزرعه است که شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت از شرایط آن آگاه شوید. کشت گیاه با توجه به خصوصیات ویژه ای که دارد از جمله نیاز به آب کم ،نداشتن آفت ،سازگاری با زمین های شور،داشتن 2 محصول همزمان(برگ و پاجوش)،قیمت تثبیت شده محصولات،مشتریان ثابت و مزایای دیگر بسیار با صرفه بوده و سودی عالی را نصیب شما می کند.

اگر علاقمند به این کار هستید ما در تمامی مراحل کار با مشاوره و همکاری در کاشت و داشت و برداشت و همچنین فروش که مهمترین قسمت کار هست با شما قرارداد همکاری امضا می کنیم.

شما حتی می توانید این کار را در یک فضای کم مثل پشت بام منزل شروع کنید و درآمد کسب کنید.

به علت تقاضای رو به رشد این گیاه و صنایع تبدیلی ایجاد شده طی چند سال اخیر نیاز روزافزونی به این گیاه در کشور در حال شکل گیری است.

شرکت آلوئه صنعت به عنوان بزرگترین و اولین شرکتی که در ایران در زمینه آلوئه ورا شروع به کار کرده است قصد دارد به منظور تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع طرف قرارداد خود و همچنین تامین پاجوش این گیاه برای کشاورزان و افرادی که خواهان کشت این گیاه هستند از افردای که خواهان همکاری در زمینه کاشت یا بازاریابی محصولات این شرکت هستند دعوت به همکاری می نماید.

کلیه خدمات مشاوره ای به صورت رایگان بوده وشرکت خود را در تمامی مراحل کاشت،داشت،برداشت و فروش متعهد به همکاری با شما می بیند.

تمامی مراحل کار به صورت قرارداد مکتوب بین طرفین می باشد و مفاد آن طبق نظر متقاضی تنظیم می شود.

کشاورزان محترمی که گیاه آلوئه ورا کشت میکنند جهت فروش محصول خود حتما با ما تماس بگیرید.ما خریدار تمام محصول شما به صورت یکجا و نقدی می باشیم.

شما میتوانید در ساعات مشخص شده در سایت تماس بگیرید یا با آیدی تلگرام ما در تماس باشید و سوالات خود را مطرح فرمایید.

آیدی تلگرام : aloevera95

سایت شرکت : alovera.us

ایمیل شرکت :info.alovera@gmail.com




اطلاعات تماس

نام   مهندس جوکار
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ ۰۶:۰۶:۴۱
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ ۰۲:۳۶:۴۱
تعداد نمایش   750
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,کاشت,آلوئه,ورا,شغلی,مناسب,درآمد,میلیونی,آلوئه ورا,کاشت آلوئه ورا,کاشت آلوئه ورا شغلی مناسب با درآمد میلیونی





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام