اسکین پک

اسکین پک

دسته: صنعت > بسته بندی

استان: تهران

دستگاه اسکین پک

دستگاه بسته بندی اسکین پک یا وکیوم فرمینگ دستگاهی است که نیازی به قالب جهت بسته بندی محصول ندارد و از مزایای این دستگاه عدم نیاز به قالب جهت بسته بندی میباشد فرآیند کاری این دستگاه به این گونه میباشد که ابتدا محصول را به روی مقوا یا کارتن آغشته به چسب وکیوم قرار داده و سپس توسط دستگاه فیلم اسکین پک (فیلم PVC با ضخامت های 10 تا 30 میکرون) به روی آن توسط فرآیند وکیوم و حرارت نصب میگردد.

بسته بندی در این فرآیند به علت وکیوم کردن و تخلیه هوا بصورت قالبی می باشد و محصول هیچ تکانی پس از فرآیند بسته بندی ، انبارش و توزیع محصول نخواهد داشت.

از این دستگاه جهت بسته بندی زعفران ، ابزارآلات صنعتی ، تیغ اره صابونی ، تیغ اره MDF ، واشر های صنعتی ، اسباب بازی و ... استفاده میگردد. ضخامت فیلم مصرفی با توجه به نوع بسته بندی و وزن محصول قابل تغییر می باشد.

از دستگاه اسکین پک یا دستگاه فرمینگ یا وکیوم فرمینگ در دو مدل دو فاز و سه فاز بسته به شرایط کاری استفاده میشود.

دستگاه اسکین پک از لحاظ ابعادی در دو مدل کوچک با سطح مقطع بسته بندی 540×390 سانتی متر و 780×540 سانتی متر با توجه به سایز محصول موجود میباشد.

برای هرچه بهتر شدن و نمایش بهتر محصول بسته بندی شده میتوان قبل ازعملیات وکیوم فرمینگ از کارتن یا مقوا چاپ شده جهت بسته بندی استفاده نمود.

وب سایت : www.finalpack-co.com




اطلاعات تماس

نام   حسین حیدری
آدرس   تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پاساژ پرسپولیس - پلاک 12
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ ۰۴:۳۱:۲۶
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   572
کلمات کلیدی   اسکین پک,وکیوم فرمینگ,بسته بندی ابزار آلات صنعتی,یراق آلات صنعتی,ابزار و یراق,اسکین,پک,بسته بندی,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام