فروش باغ ویلا 2000 متری در ملارد ( کد294)

فروش باغ ویلا 2000 متری در ملارد ( کد294)

دسته: املاک وساختمان > ویلا

استان: تهران

بهترین قیمت باغ ویلا در ملارد را از ما بخواهید .

مشاورین املاک سها یکی از زیباترین و لوکس ترین باغ ویلاهای منطقه شهریار را خدمت شما سروران گرامی معرفی می نمایند .

این باغ ویلای دیدنی دارای 2000 متر باغ با انواع درختان نهال و درختان زینتی و چمن کاری محوطه باغی آنرا بسیار زیبا جلوه داده.از دیگر امکانات این باغ ویلا که آنرا استثنایی کرده این می باشد که دارای 450 متر ویلای فوق العاده لوکس است که با بهترین و به روزترین متریال چیدمان شده و همان گونه که در عکس ها مشخص است دیزاین داخلی و طراحی بسیار زیبا با این ویلا بصورت کاملا مدرن و تلفیقی می باشد.این ویلا بصورت دوبلکس با بهار خواب بسیار عالی ، فضای دلنشینی را از ویوی باغ فراهم کرده و باعث شده یک حس خاص و آرام بخشی را در این باغ ویلا رغم بزند.

از دیگر امکانات و حسنات این باغ ویلا دارا بودن 100 متر استخر رو باز بصورت 4 فصل با سیستم گرمایشی و سرمایشی با کلیه تاسیسات قلب تپنده این باغ ویلای زیباست.

این باغ ویلا همچنین دارای آلاچیق به متراژ 50 متر در فضای باز باغ باعث نشاط روح با خوردن صبحانه و صرف چای در کنار همراهان شما ایجاد کرده است .

در داخل ساختمان خواب های زیبا همگی بصورت مستر می باشد.

در خارج از ویلا یک ساختمان با باشگاه ورزشی این باغ ویلا را نسبت به دیگر ویلا ها متمایز کرده.همچنین باغ ویلای مذکور دارای 12 اسپلیت کولر گازی و همچنین سیستم گرمایش از کف را دارا می باشد.

این باغ ویلا دارای پایان کار شهرداری و همچنین تصویه جهاد کشاورزی و از همه مهم تر دارای سند شش دانگ ، تک برگ و انشعابات قانونی (آب – برق 3 فاز – گاز) با کنتور و قانونی بوده است.

با ما بهترین و بروز ترین باغ ویلا های شهریار را رسد کنید.

------------------------------------------------------------
مشاورین املاک سها
برای پیوستن به کانال تلگرام ما لطفا جوین دهید.
https://telegram.me/sohamelk

حتما از سایت ما دیدن فرمائید .

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   سها ملک
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.sohamelk.com/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ ۰۶:۰۴:۲۲
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۱ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   576
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,فروش,باغ,ویلا,2000,متری,ملارد,کد294),فروش باغ ویلا در ملارد,باغ ویلا در ملارد,فروش باغ در ملارد,باغ ویلا ملارد,قیمت باغ ویلا در ملارد,قیمت باغ در ملارد,فروش باغ ویلا 2000 متری در ملارد ( کد294)





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام