قیمت تور استانبول -  تور ارزان استانبول

قیمت تور استانبول - تور ارزان استانبول

دسته: خدمات > خدمات مسافرتی

استان: تهران

قیمت تور استانبول
تور استانبول نوروز 96
قیمت تور استانبول در فصول سال:
قیمت تور استانبول در بهار برای مسافران ایرانی به خاطر تعطیلات نوروزی قیمت بالایی دارد. تعطیلات نوروز برای تور استانبول و آژانسها معمولا بازار خوبی است زیرا تقاضا برای تور استانبول زیاد است. و قیمت هم بنا در خواست زیاد بازار معمولا بالاست اما در هر صورت قیمت تور استانبول از قیمت تور کیش ما ارزان تر است.تور استانبول در بهار طرفداران زیادی دارد. 

تور استانبول + قیمت در نوروز از سوالهای همیشگی مسافران ایرانی است.
در تابستان گردشگران از سراسر دنیا به استانبول سراریز می شوند. تعطیلات تابستانی با آب و هوای گرم پذیرای مسافران ایرانی است. استانبول خیل عظیمی از گردشگران از سراسر دنیا در تابستان دارد. مسافرانی از کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی و آمریکایی در این فصل به استانبول می آیند. شما می توانید با مردمانی با زبان ها و فرهنگ های مختلف آشنا شوید. یکی از جذابیت های تور استانبول در فصل تابستان این است که اوقات خوشی را با دیگر مردم داشته باشید. قیمت تور استانبول در تابستان برای ایرانیان مناسب در برابر دیگر کشورهاست.
پاییز فصلی زیبا برای مسافرت است. استانبول در فصل پاییز دارای هوای بسیار خوبی است.قیمت تور استانبول در پاییز نسبت به فصل های دیگر بهتر است. هجوم مسافران در این فصل کاهش پیدا می کند. شما با فراغ بال بیشتری میتوانید به دیدن جذابیت بپردازید.

استانبول در فصل زمستان جذاب تر از دیگر فصول سال است. این فصل سرد عالی برای مسافرت در ایام تعظیلات کریسمس است. درتعطیلات زمستانی تور استانبول مقصد کشورهای مسیحی نشین است. و همچنین تورهای این فصل مورد استقبال بسیاری از همو طنان ما است.شایان ذکر است قیمت تور استانبول در زمستان از تخفیف های ویژهای برخوردار است.

قیمت تور استانبول در ماه های سال:
در ماه اول سال تور استانبول نوروز مورد توجه توریست های ایرانی است .این ماه از سال تعطیلات نوروز ایرانی شروع می شود. قیمت تور استانبول در فروردین ماه قیمتی مناسب نسبت به دیگر تورهای ایرانی دارد.روی تورهای لحظه آخری در این ماه نمی توانید حساب کنید . تورهای دقیقه نود تورهای نوروزی استانبول کم است.
قیمت تور استانبول در اردیبهشت ماه رو به رشد است. تورهای لحظه آخری در این ماه از سال تا حدی مورد توجه هستند. تور استانبول در خرداد ماه به علت شروع امتحانات مدارس با استقبال کمتری مواجه است. شما می توانید از تور های دقیقه آخر این ماه استفاده کنید.قیمت تور استانبول در خرداد ما گزینه خوبی برای توری ارزان و کم هزینه است.
در تیر ماه استقبال از تورهای ترکیه افزایش پیدا میکند. تبلیغات تورهای استانبول در این ماه رو به افزایش است. قیمت تور استانبول در تیر ماه نسبت به ماه های بهار بیشتر می شود و تورهای دقیقه نود رشد کاهنده دارد.همچنین در مرداد ماه که از فصل های تابستانی و تعطیلاتی است.
تورهای استانبول طرفدارانی بسیاری دارد. شایان ذکر است قیمت تور استانبول در مرداد ماه کمی افزایش پیدا می کند. و تور های دقیقه نودی در مرداد ما ه کاهش پیدا می کند.

در پایان تعطیلات تابستانی ایرانی ها در جستجو استفاده بهتر از باقیمانده تعطیلات خود هستند.شهریور ماه اوج سفرهای مسافران ایرانی است. لازم به ذکر است تورهای استانبول در این بین مورد توجه عموم مردم هستند. قیمت تور استانبول در شهریور ماه نسبت به تمام ماه ها قیمتی بیشتر دارد. و ترافیک تورهای استانبول در شهریور ماه به اوج خود می رسد. شهر استانبول در این ماه پرهیجان و تب دار است.
آیا قصد مسافرت با تورهای خارجی دارید؟
قابل توجه گردشگرانیکه به دنبال توری ارزان با امکانات ویژه هستند.
اگر میخواهید سفری مقرون به صرفه داشته باشید پیشنهاد تیم تورزپرس تور استانبول در ماههای پاییز و زمستان است . قیمت تور استانبول در فصل های سرد تخفیف های ویژه دارد.
قیمت تور استانبول در مهرماه کاهش چشم گیری دارد. شایان ذکر است تورهای دقیقه نود در مهر ماه بیشتر از ماه های دیگر است..

____________________

آدرس سایت :: https://tourspress.com/
ایمیل :: info@tourspress.com
تلفن تماس::02188108675




اطلاعات تماس

نام   ایمانی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   https://tourspress.com/post/126/قیمت-تور-استانبول
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ ۰۶:۰۸:۲۴
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۰ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   408
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,قیمت,تور,استانبول,,ارزان,تور استانبول,قیمت تور استانبول,تور ارزان استانبول,تور استانبول نوروز 96,قیمت تور استانبول - تور ارزان استانبول





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام