تجهیزات ترافیکی - چراغ عابر پیاده متحرک

تجهیزات ترافیکی - چراغ عابر پیاده متحرک

دسته: لوازم وکالا > لوازم گوناگون

استان: تهران

چراغ عابر پیاده از دو خانه تشکیل شده است؛ یکی از خانه ها به رنگ سبز و دیگری قرمز می باشد.این محصول دارای بدنه از جنس پلی کربنات و همچنین LED های ترافیکی می باشد.
ایمن ترافیک کالا، چراغ عابر پیاده متحرک از تجهیزات کنترل را معرفی می نماید. چراغ عابر پیاده معرفی شده؛ دارای ضمانت یکساله و استاندارد های لازم می باشد.
نصب راحت و آسان، سازگاری با آب و هوا مختلف و طراحی بسیار زیبای بدنه محصول از دیگر دلایلی است که باعث شده ایمن ترافیک کالا آن را پیشنهاد دهد.
چراغهای فانوسی عابر پیاده به عنوان مهمترین جزء تعریف شده ملزومات کنترل ترافیک می باشد. در اوایل ورود چراغهای فانوسی عابرپیاده به ایران ، دارای بدنه فلزی بودند و از لامپ در آن استفاده می شد. و بعدها جنس بدنه آن به پلی کربنات تغییر پیدا کرد.
چراغهای معرفی شده در فروشگاه آنلاین ایمن ترافیک کالا از نوع جدیدترین چراغ فانوسی عابرپیاده می باشد . بدنه پلی کربنات آن از نوع مواد درجه یک می باشد؛ همچنین استفاده از ال ای دی در چراغهای فانوسی عابر پیاده حاصل پیشرفت تکنولوژی می باشد.
در بسیاری از مناطق ایران از قبیل مناطق شمالی که دارای بارندگی و رطوبت بالا می باشد؛ به دلیل عایق بودن چراغ و همچنین استفاده از مدار الکترونیکی محافظت شده، از این نوع چراغ فانوسی استفاده می گردد.
مزایا:
طول عمر بالای قطعات
بسته بندی مناسب
مصرف پایین انرژی و حمل و نقل آسان
بدنه مقاوم و عایق
گارانتی و خدمات معتبر

برای مشاهده ی محصولات بیشتر به سایت و کانال ما مراجعه فرمایید.

https://t.me/IMENTRAFFIC




اطلاعات تماس

نام   ایمن ترافیک کالا
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://imentraffic.com/index.aspx?Product=چراغ-عابر-پیاده-متحرک
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ ۰۶:۰۲:۵۷
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   620
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,تجهیزات,ترافیکی,چراغ,عابر,پیاده,متحرک,تجهیزات ترافیکی,چراغ عابر پیاده متحرک,چراغ فانوسی,تجهیزات ترافیکی - چراغ عابر پیاده متحرک





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام