چشم گربه ای سولار آلومینیومی

چشم گربه ای سولار آلومینیومی

دسته: لوازم وکالا > لوازم گوناگون

استان: تهران

فروش چشم گربه ای سولار آلومینیومی

چشم گربه ای سولار آلومینیومی بیشتر در حاشیه بزرگراه ها جهت نشان دادن مسیر ، هشدار ، دوربرگردان و همچنین اعلام خط شانه خاکی مورد استفاده قرار می گیرد. چشم گربه ای خورشیدی از انرژی خورشید جهت ذخیره نیرو استفاده می نماید و به همین دلیل در تمام نقاط به راحتی می توان از آن استفاده نمود.
ایمن ترافیک کالا از میان تولید کنندگان و وارد کنندگان چشم گربه ای ترافیکی سولار مدل های معرفی شده را به دلیل داشتن بدنه آلومینیومی ، صفحه سولار مرغوب، استفاده از ال ای دی های ترافیکی و همچنین دارا بودن ضمانت معتبر انتخاب و در این قسمت به حضورتان معرفی می کند.
چشم گربه ای سولار به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی کاربرد دارد. چشم گربه ای سولار ترافیکی، یکی از تجهیزات ترافیکی مخصوص هشدار در شب می باشد. برای نصب این محصول از پایه متصل شده در پشت آن استفاده می شود.
چشم گربه ای خورشیدی از سلول های سیلیکونی برای ذخیره نور خورشید استفاده می کند. چشم گربه ای خورشیدی در طول روز نور خورشید را جذب کرده و انرژی حاصل شده را در طول شب، به صورت چشمک زن منعکس نموده و مسیر حرکت را مشخص می کند.

مزایا:
استفاده از شارژ ذخیره شده تا 120 ساعت
دارای رنگ های LED قرمز، زرد، آبی و سفید
بدنه از جنس آلیاژ آلومینیوم و شیشه مقاوم پلی کربنات می باشد
برای مشاهده ی محصولات بیشتر به سایت و کانال ما مراجعه فرمایید.
Www.imentraffic.com
https://t.me/IMENTRAFFIC

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   ایمن ترافیک کالا
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ ۰۶:۰۳:۲۶
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   501
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,چشم,گربه,سولار,آلومینیومی,چشم گربه ای,چشم گربه ای سولار,چشم گربه ای سولار آلومینیومی,چشم گربه ای آلومینیومی





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام