دستگاه کفساب، بتن ساب، سنگ ساب ویام تکنیک

دستگاه کفساب، بتن ساب، سنگ ساب ویام تکنیک

دسته: صنعت > ماشین سازی

استان: آذربایجان شرقی

در صورتیکه با استفاده از روش های معمول و به صورت دستی نتوان کف را صاف و یا تمیز نمود در این صورت می بایست از دستگاه های کفسابی که اینکار را انجام می دهد استفاده نمود. دستگاه کفساب با استفاده از سنگ های مخصوصی سطح موزاییک و یا سرامیک را صاف می نماید و تمام رنگ ها و یا موادی که روی آن ریخته باشد با استفاده از این روش به زیبایی هر چه تمام تر صاف می گرداند این دستگاه برای کفسابی، سنگ سابی، بتن سابی، موزاییک سابی کفسابی، سنگ سابی، بتن سابی، پولیش سنگ کف ساب و... کارایی دارد .
در چه مواقعی به کفسابی نیاز می باشد :
1) عدم تراز بودن موزاییک ها و یا سنگ ها که در این صورت لبه های بالایی و پایینی سنگ ها و یا موزاییک ها در یک سطح به صورت کاملا” صاف نمی باشد .
2) قرا گرفتن ملات و یا سیمان، چسب، رنگ در حین نصب موزاییک و یا سرامیک کف به گونه ای که امکان تمیز کردن آن وجود نداشته باشد .
3) سیاه و یا کثیف شدن کف در طی مدت زمان طولانی .




اطلاعات تماس

نام   شرکت viyamteknik
آدرس   جنب تراکتورسازی
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ ۰۴:۳۲:۳۳
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   756
کلمات کلیدی   دستگاه کفساب، بتن ساب، سنگ ساب ویام تکنیک,کفسابی,کف ساب,کفسابی صادق,کفسابی زعفرانی,کفسابی انواع سرامیک,کفسابی معتبر,کفساب حرفه ای,سنگسابی,سنگ سابی سنگ گرانت فرش,دستگاه ساب زنی,فروش دستگاه ساب موزاییک,فروش دستگاه موزاییک سابی,فروش دستگاه کفسابی,فروش دستگاه سنگسابی,فروش دستگاه ساب سنگ,فروش دستگاه ساب بتن,خرید دستگاه کفسابی,دستگاه,کفساب،,بتن,ساب،,سنگ,ساب,ویام,تکنیک,ماشین سازی,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام