استخدام نودینو

استخدام نودینو

دسته: بازار کار و سرمایه > بازاریابی

استان: همه استان ها

بسمه تعالی

استخدام در نودینو با شرایط و درآمد عالی.

شرکت نودینو که در زمینه طراحی ، و توسعه و فروش برنامکها یا اپلیکیشنهای موبایل اندرویدی فعالیت می کند نیروی فروش و بازاریاب با شرایط عالی استخدام می کند. نودینو به طور خلاصه یک بازار فروش اپلیکیشنها مثل کافه بازار یا گوگل پلی می باشد. دارای مجوز از وزارت صنعت معدن و تجارت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی. بدون نیاز به تخصص یا سطح تحصیلات خاص.

قابل توجه دانشجویان ، بانوان خانه دار و حتی افراد شاغل. بدون محدودیت زمانی و مکانی در هرجای ایران که هستید.

همراه با آموزشهای مقدماتی و حرفه ای و ثبت نام رایگان. حقوق به صورتی پورسانتی بوده و تا مبلغ 60درصد از درآمد یافروش اپلیکیشنها به بازاریاب پرداخت می گردد.

بدون نیاز به دفتر یا محل خاص.دفتر کار، گوشی هوشمند شما می باشد.فروش و بازاریابی می تواند به صورت حضوری یا ازطریق فضای مجازی صورت پذیرد. در نودینو یاد می گیرید با استفاده از شبکه های اجتماعی مثل تلگرام یا اینستاگرام و با صرف چند ساعت وقت در روز به کسب درآمد بالا بپردازید.

ثبت نام رایگان در وبسایت رسمی شرکت نودینو به ادرس : https://nodino.ir

جهت ثبت نام نیاز به کد معرف می باشد. کد معرف : 240428 برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت اخبار و آموزش نودینو به آدرس زیر مراجعه نمایید. : http://nodinoo.ir

یا به کانال تلگرام زیر مراجعه نمایید.

https://t.me/nodinooir




اطلاعات تماس

نام   nodino
آدرس   http://nodinoo.ir
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://nodinoo.ir/199/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ ۲۲:۱۷:۵۳
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۰۵:۲۰:۵۵
تعداد نمایش   3725



استخدام کار استخدام پاره وقت استخدام دانشجویی کار دانشجویی جزیره ثروت نودینو شرکت نودینو استخدام در نودینو استخدام نودینو جزیره ثروت سایت نودینو اپلیکیشن نودینو استخدام کار نیمه وقت کار نیمه وقت nodino نودینو



این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام