نمایندگی پنل های ارسال sms

نمایندگی پنل های ارسال sms

دسته: ارتباطات > خدمات SMS

استان: اصفهان

محیط اینترنت به عنوان فضائی همه گیر در سالیان اخیر فضائی شده در جهت ایجاد موقعیت های پول ساز و درآمد زا .

یکی از این موقعیت ها و روش ها، پرتال های نمایندگی ارسال پیامک گروهی است.

در آمد زائی از طریق این پرتال ها را میتوان به سه دسته اصلی تقسیم نمود که در ذیل به شرح آنها می پردازیم:

1-اولین منبع درآمدزایی بحث فروش پنل های کاربری است که صد درصد هزینه دریافتی از مشتری سود است.

شما از فروش پنل های کاربری هیچ هزینه ای به ما پرداخت نمی کنید و محدودیتی جهت فروش این پنل ها وجود ندارد. . منظور از پنل کاربری پنلی است که شما در اختیار مشتریان یعنی مصرف کنندگان قرار می دهید و به آنها مجوز استفاده از نرم افزار را می دهید . قیمت گزاری این پنل ها به انتخاب خودتان است و شما می توانید بسته به سیاست فروش خود , و شرایط حاکم بر بازار ، پنل ها را قیمت گذاری کنید.

2- دومین منبع در آمد زایی ، فروش خطوط اختصاصی است . شما قادر خواهید بود از پنل نمایندگیتان از خدمات کلیه اپراتور ها استفاده نمایید. اپراتور ها عبارتند از : 1000 ، 2000، 3000، 5000، 021 و ایرانسل .

در واقع قیمت خطوط اختصاصی با هزینه ای به مراتب کمتر از قیمت عرف بازار در اختیار نماینده قرار میگیرد و نماینده با تعیین سود متناسب با نوع خط آن را به فروش میرساند، همچنین در صورت فعال سازی پنل طلائی،به عنوان هدیه یک رنج 10 رقمی به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

3-و اما سومین و مهمترین منبع درآمد در این تجارت، شارژ اس ام اس کاربران است.

ما اس ام اس را با تعرفه ای بسیار پائین تر از قیمت بازار در اختیار شما میگزاریم و شما می توانید به قیمت دلخواه در اختیار مشتری و کاربر خود قرار دهید که مابه التفاوت قیمت خرید شما و قیمت فروش به مشتری ، سود شماست . و به دلیل تداوم، این سود از ارزش بالائی برخوردار است. در واقع تفاوتی که آن را با دو مورد قبل متمایز میکند این است که مشتری شما به صورت مداوم پنل خود را شارژ و اس ام اس ارسال مینماید و یک منبع درامد دائمی برای شما خواهد بود و اضافه شدن هر کاربر به معنی یک منبع درامد دائمی جدید خواهد بود...

علاوه بر 3 مورد فوق که منابع اصلی درآمد زائی نماینده است، موارد دیگری نیز وجود دارد که در صورت تمایل میتوانید از آنها نیز به عنوان ابزاری برای کسب درامد از پنل استفاده کنید، به عنوان مثال شما قادر خواهید بود برای هریک از سرویس های پیشرفته پنل های کاربری،علاوه بر هزینه کلی پنل،هزینه جداگانه فعال سازی لحاظ نمائید و یا به عنوان تمدید سالیانه پنل هزینه ای را از مشترکین دریافت نمائید و یا واگذاری نمایندگی از سوی شما... والبته ده ها نوع درآمد زائی دیگر که بسته به هوش تجاری شما از طریق این پنل قابل دست یابی خواهد بود..

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان سپاهان گستر تماس حاصل نمایید
آدرس دفتر مرکزی:اصفهان خیابان شیخ صدوق شمالی چهارراه نیکبخت ساختمان نخل طبقه دوم03136635545 و 02166956961




اطلاعات تماس

نام   سپاهان گستر
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ ۰۷:۳۳:۴۶
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۰۳:۰۳:۴۶
تعداد نمایش   803
کلمات کلیدی   





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام