اعطای نمایندگی مستقل سامانه پیام کوتاه

اعطای نمایندگی مستقل سامانه پیام کوتاه

دسته: ارتباطات > خدمات SMS

استان: تهران

اعطای نمایندگی مستقل سامانه پیام کوتاه

www.samandata.com

نمایندگان میتوانند از سامانه به صورت اختصاصی با نام تجاری و یک دامنه اختصاصی استفاده نموده و اقدام به فروش و بازاریابی نمایید ، در این شرایط هیچ نامی از شرکت مادر برده نشده و نماینده میتواند به راحتی با نام برند خود فعالیت نمایند

علاوه بر این نمایندگان قادر هستند کپی رایت و لوگوی اختصاصی خود را در صفحه ورود و صفحات داخلی سامانه قرار دهند ، همچنین سامانه امکان قراردادن متون دلخواه در منوهای صفحه ورود ( درباره ما ، تماس با ما ، اطلاعات حساب ، قیمت خطوط اختصاصی ، تعرفه پیامک ، تعرفه پنل کاربری و ...) را در اختیار نمایندگان قرار میدهد تا ایشان با صلاحدید خود این اطلاعات را برای کاربران خود قراردهند .

سامانه امکان ایجاد پکیج ها و بسته مختلف را برای نمایندگان فراهم نموده تا نمایندگان بتوانند با فعال یا غیر فعال کردن بخش های مختلف و ایجاد سطوح دسترسی متعدد بسته هایی ایجاد کرده (مثلا بسته ساده ، حرفه ای و...) و اقدام به فروش پنل های کاربری نمایند

نمایندگان میتوانند با توجه به تعرفه ارسال پیامک خود جدول تعرفه اختصاصی ایجاد کرده و از فروش پیامک کسب درآمد نمایند ، بدین ترتیب با خرید پیامک از شرکت با قیمت مشخص میتوانند نسبت به قیمت گذاری با قیمت های بالاتر فرمایند .

نمایندگان میتوانند به تعداد مشخص شده کاربر ایجاد کرده ( بابت ایجاد کاربر هیچ هزینه ای دریافت نخواهد شد ) و کاربران را مدیریت و دسترسی های لازم را به ایشان بدهند .

نمایندگان میتوانند درگاه الکترونیک اختصاصی در سامانه راه اندازی نمایند ، بدین ترتیب کاربران توسط پرداخت الکترونیک وجه را به صورت آنلاین و مستقیم وارد حساب نماینده کرده و همان لحظه شارژ می شوند .

نمایندگان قادر خواهند بود از طریق بخش سفارش شماره به صورت آنلاین شماره اختصاصی خریداری کرده و از تخفیف ویژه نمایندگان بهره مند شوند ، بنابراین نماینده قادر خواهد بود خطوط را با قیمت بالاتری به کاربران خود ارائه نماید .
درخواست خطوط اختصاصی با پیش شماره 1000- 2000-3000

نکات مهم :
نماینده بابت فروش پنل های کاربری هیچ مبلغی به شرکت پرداخت نمی کند .

نمایندگان قادر به ایجاد بسته های مختلف با سطوح دسترسی متفاوت می باشند .

نمایندگان میتواند تعرفه های مختلف تعریف نموده و به صورت ثابت یا پلکانی این تعرفه ها را به کاربر اختصاص دهند .

تمامی پنل ها قابلیت ارتقاء به یکدیگر را با پرداخت ما به التفاوت دارا می باشند

تمامی پنل ها دارای امکانات کامل بوده و در صورت به روز شدن نرم افزار پنل های نمایندگی نیز به روز می شوند

نمایندگان محترم نیازی به تهیه میزبانی وب ( Web Hosting ) نداشته و فضای نا محدود در اختیار ایشان قرار میگیرد .

نمایندگان میتوانند لوگوی اختصاصی و اطلاعات کامل خود(اعم ازمتن کپی رایت ، اطلاعات درباره ما ، تماس با ما و تعرفه ها و...) را در نرم افزار ثبت و ویرایش نمایند تا کاربران اطلاعات نماینده را در هنگام ورود به سامانه ملاحظه نمایند .

www.samandata.com
تلفن :04432244553




اطلاعات تماس

نام   سامان دیتا
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ ۰۷:۳۶:۴۸
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۰۳:۰۶:۴۸
تعداد نمایش   735
کلمات کلیدی   





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام