خانه هوشمند صبا نماینده رسمی شرکت gewiss درایران

خانه هوشمند صبا نماینده رسمی شرکت gewiss درایران

دسته: لوازم وکالا > صنایع دستی و تزئینات

استان: تهران

خانه هوشمند صبا نماینده رسمی شرکت gewiss درایران
ارائه کننده تجهیزات سیستم های هوشمند و کلید و پریز های گویس ایتالیا با مناسب ترین قیمت نسبت به نمونه های مشابه موجود و همراه با ۶ سال ضمانت بی قید وشرط در ایران.
تمایز طراحی ایتالیائی در چهار خانواده با مناسب ترین قیمت و بالا ترین کیفیت در هر یک از خانواده ها نسبت به انوع مشابه موجود در بازار .
سری اکونومیک با قیمت بسیار مناسب و سری لوکس چرم ،چوب،سنگ و شیشه با طرح ها و رنگ های بسیار متنوع ، مناسب با انوع سلیقه ها.
خانه هوشمند صبا ، نماینده رسمی و دارای تائیدیه شرکت گویس ایتالیا در ایران میباشد و کلیه قطعات خریداری شده از این شرکت به صورت مستقیم از شرکت گویس قابل ردیابی میباشد




اطلاعات تماس

نام   محمد جواد قلوبی
آدرس   خیابان شریعتی- جنب حسینیه ارشاد
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ ۰۷:۱۶:۵۹
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۹ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   1327
کلمات کلیدی   خانه هوشمند صبا نماینده رسمی شرکت gewiss درایران,سیستم هوشمند,کلید و پریز ایتالیائی,خانه هوشمند صبا,کلید چرمی,کلید چوبی,gewiss,کلید شیشه ای,نماینده شرکت gewiss,محصولات gewiss,کلید و پریز,bms,knx,قیمت کلید پریز,نماینده انحصاری شرکت gewiss,نماینده اصلی gewiss,نماینده gewiss,نمایندگی gewiss,خانه,هوشمند,صبا,نماینده,رسمی,شرکت,درایران,تزئینات,لوازم,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام