خرید فروش استخر آماده

خرید فروش استخر آماده

دسته: لوازم وکالا > لوازم ورزشی

استان: تهران

خرید فروش استخر اماده
www.poolcenter.ir واردکننده و عرضه کننده مستقیم و بی واسطه انواع استخر بادی و پیش ساخته و تجهیزات استخر

یکی از بزرگترین سایز استخر های پیش ساخته ،توسط شرکت اینتکس intexطراحی و ساخته شد و روانه بازارمصرف گردید.

به دلیل طول زیاد این استخرintex،بهترین گزینه برای شنا و اموزش ان است و شما می توانید علاوه بر ان برای مصارف کشاورزی و صنعتی و ذخیره سازی اب از ان استفاده کنید.

این استخر اماده اینتکس قابلیت این را دارد که شما بعد از گود برداری استخر را داخل زمین کارگذاری کنید و همچنین محصول را بدون نیاز به گود برداری روی سطح زمین قرار دهید.

نکته قابل توجه در هنگام نصب استخر های اینتکس این است که شما باید توجه داشته باشید که سطحی صاف و بدون شیب را انتخاب کرده اید و همچنین قبل ابگیری استخر های فریمی از نصب صحیح اتصالات اطمینان حاصل فرمائید.

از مزایای استخر های پیش ساخته فایبر گلاس می توان به پرتابل بودن انها و عدم نیاز به گود برداری وراه اندازی در کمترین زمان ممکن (نصب در کمتر از 2 ساعت)همچنین قیمت بسیار مناسب انها اشاره نمود.

در قسمت بدنه استخر فریمی اینتکس برای تعویض و هدایت اب خروجی تعبیه شده است و همچنین به دلیل حجم زیاد ابگیری این استخر های پیش ساخته و تعویض اب مکرر ان برای نگه داری و شفاف سازی هر چه بهتر از کلر در اب استفاده کنید.

برای مشاهده سایر مدل ها و جزئیات کالابه سایت www.poolcenter.ir مراجعه فرمائید.

ارسال برای تمام نقاط کشور در اسرع وقت
تلفن مشاوره و سفارش کالا:
02144299630
02144299631
02144299632
تلفن 24 ساعته:
09127558874
09125771287




اطلاعات تماس

نام   مرکز استخر
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ ۰۷:۳۵:۴۸
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   490
کلمات کلیدی   خرید فروش استخر آماده,استخر پیش ساخته پرتابل,استخر پیش ساخته قابل حمل,استخر برای ویلا,واستخرپیش ساخته کشاورزی,استخرهای برزنتی و ایزیست,استخر برزنتی کوچک,ساخت استخر پیش ساخته داخل زمین و درون زمین,استخر,برای ویلا,استخر پیش ساخته کشاورزی,استخرهای برزنتی وایزیست,خرید,فروش,آماده,لوازم ورزشی,لوازم,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام