گوشی گلکسی S4 جاوا

گوشی گلکسی S4 جاوا

دسته: ارتباطات > فاکس و سانترال ، گوشی تلفن

استان: خوزستان

با یک گوشی خوش دست به همراه یک قاب کیفی کلاسیک آشنا شوید : گلکسی S4 طرح اصلی، تمام آنچه شما از یک گوشی مشابه سامسونگ می خواهید، با قیمتی مقرون به صرفه تقدیم شما می شود.

با اینکه شما با یک گوشی اندرویدی طرف نیستید و صفحه نمایش آن هم به صورت فشاری است، اما به هیچ وجه نمی توانید از ویژگی های خوب آن چشم پوشی کنید. جاوا با پوسته ای کاملا مشابه رابط کاربری اندروید که در S4 اصلی به کار رفته است، اولین چیزی است که شما در مورد این گوشی دوست خواهید داشت. همچنین یک قلم در پایین گوشی تعبیه شده که کار با آن را برای شما آسان می سازد. شاید این گوشی به پای گوشی اول شما نرسد، اما اگر می خواهید یک گوشی دیگر هم برای مواقع ضروری داشته باشید، این یک انتخاب درست است. شاید این گوشی پس از کار کردن با آن، تبدیل به گوشی اول شما شد!

مشخصات ظاهری

همه چیز مطابق آنچه شما توقع دارید طراحی شده است. ابعاد، ضخامت و نحوه قرارگیری المان هایی مانند دکمه های صدا و پاور، همانند نمونه اصلی است. شاید تعجب کنید که حتی دکمه های بازگشت و تنظیمات هم در کنار دکمه Home قرار دارند و با پلتفرم جاوا سازگار شده اند. تنها تفاوت در این است که این دکمه ها فشاری هستند.

رابط کاربری
همانطور که گفته شد با اینکه این گوشی بر اساس پلتفرم جاوا طراحی شده، اما رابط کاربری آن کاملا بر اساس رابط کاربری اندرویدی TouchWiz سامسونگ شبیه سازی شده است. حتی در صفحه اصلی دقیقا بالای دکمه سخت افزاری Home، یک دکمه UPB وجود دارد که با فشار آن، رابط کاربری شما سه بعدی می شود و می توانید از کار کردن با گوشی خودتان نهایت لذت را ببرید

جعبه و محتویات آن

در داخل جعبه شما این موارد را می بینید : گوشی به همراه قاب، هندزفری، شارژر و کابل USB

سایر مشخصات

این گوشی از شبکه های ۲G پشتیبانی می کند و می توانید با استفاده از GPRS به اینترنت متصل شوید. برای قراردادن سیم کارت لازم نیست آن را پانچ کنید، چون سیم کارت با اندازه استاندارد به آن می خورد. امکان ذخیره سازی ۵۰۰ شماره تلفن با اطلاعات کامل مانند آدرس ایمیل و .. از دیگر امکانات خوب ای گوشی است. شما می توانید از حافظه خارجی microSD هم برای افزایش حافظه گوشی استفاده کنید.
این گوشی را دست کم نگیرید. تقویم، قابلیت نوت برداری، ضبط صدا، رادیو، دوربین عکاسی و یک دوربین جلو، Bluetooth، نوار اسلایدی Notification و خیلی از امکانات دیگر، خرید این گوشی را برای شما تبدیل به یک موفقیت می کند. این نکته را هم فراموش نکید که این گوشی شارژ خوبی نگه می دارد و می توانید با خیال راحت با آن بازی کنید و کارهای روزانه خودتان را انجام دهید.

خرید




اطلاعات تماس

نام   omidsabz
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۲۱:۱۲:۲۴
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ ۱۶:۴۲:۲۴
تعداد نمایش   566
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,گوشی,گلکسی,جاوا,گوشی گلکسی S4 جاوا





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام