کارت تلفنی IP آنالوگ و دیجیتال سنگوما و اپن وکس

کارت تلفنی IP آنالوگ و دیجیتال سنگوما و اپن وکس

دسته: ارتباطات > فاکس و سانترال ، گوشی تلفن

استان: تهران

کارت تلفنی IP آنالوگ و دیجیتال سنگوما و اپن وکس
کارت های تلفنی IP یا کارت های VOIP شما را قادر به استفاده از خطوط شهری آنالوگ و دیجیتال مخابراتی در بستر شبکه و برقراری ارتباط با طیف وسیعی از شبکه‌های صدا و Data و سیستم‌های تحت شبکه می‌سازند. کارت تلفنی IP ارتباط شبکه  VoIP را با بستر آنالوگ برقرار می‌کند و امکان راه اندازی سیستمهای تلفنی تحت شبکه، در ابعاد مختلف و امکانات پیشرفته را فراهم می کند.. می توانید کارت را روی سرور مناسب نصب و نرم افزار تلفنی دلخواه را انتخاب نمایید و سیستمی مقرون به صرفه در مقایسه با IPPBX های مطرح دنیا از قبیل سیسکو یا مایتل تهیه فرمایید.
با استفاده از  کارتهای آنالوگ و دیجیتال، خطوط شهری آنالوگ و دیجیتال، سیم کارتهای GSM، تلفنهای آنالوگ، سانترال و PBX های آنالوگ سنتی را به شبکه IP متصل نمایید.
کارت های آنالوگ و دیجیتال شرکت سنگوما - Sangoma با کیفیت ایده آل صدا، بهترین کارتهای تلفنی شناخته شده در بازار VOIP ایران می باشند:
•ظرفیت 2 تا 24 پورت آنالوگ یا یک تا شانزده لینک E1
•مناسب برای اتصال خطوط شهری و یا سانترال سنتی به سیستم مرکز تلفن تحت شبکه
•پشتیبانی از صدا، فکس و مودم

کارت های آنالوگ و دیجیتال شرکت اپن وکس - OpenVox با کیفیت و قیمت مناسب، کارتهای تلفنی مقرون به صرفه ای در بازار VOIP ایران می باشند:
•ظرفیت 1 تا 24 پورت آنالوگ یا یک تا هشت لینک E1
•مناسب برای اتصال خطوط شهری و یا سانترال سنتی به سیستم مرکز تلفن تحت شبکه
•پشتیبانی از صدا، فکس و مودم

کارت های GSM شرکت اپن وکس Openvox با ظرفیت 1 تا 4 سیم کارت، مناسب جهت استفاده در مناطق فاقد خط شهری و یا انتقال خطوط می باشند.
جهت تهیه کارت های IP آنالوگ و دیجیتال سنگوما و اپن وکس و یا دریافت هرگونه مشاوره و راهنمایی می توانید به سایت www.senatelecom.ir یا www.mallofvoip.ir مراجعه نموده و یا با ما تماس بگیرید. 02188305326 – 02188316704 - 02188316718




اطلاعات تماس

نام   ساعیان ارتباط
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۲۱:۱۵:۱۵
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ ۱۶:۴۵:۱۵
تعداد نمایش   917
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,کارت,تلفنی,آنالوگ,دیجیتال,سنگوما,اپن,وکس,کارت تلفنی IP آنالوگ و دیجیتال سنگوما و اپن وکس





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام