قیچی مفتول بر سوپر بزرگ

قیچی مفتول بر سوپر بزرگ

دسته: صنعت > سری کاری ،پرسکاری و تراش کاری

استان: آذربایجان شرقی

قیچی مفتول بر سوپر بزرگ :‌ برای کارهای صنعتی کاربرد دارد ازجمله بریدن مفتول های فلزی ، این نوع مفتول بر یکی از بهترین مفتول برهای اصل ژاپن می باشد که علاوه بر حک شدن آرم ژاپن دارای آرم استاندارد ژاپن نیز می باشد ، اگر می خواهید یک بار برای همیشه مفتول بر بخرید این مفتول بر را به شما پیشنهاد می کنیم اما اگر قصد بارها خرید رادارید (ازلحاظ کیفیت و مرغوبیت کالا) و از جنس خوب خوشتون نمیاد می تونید مارکهای دیگه ای رو بخرید . بهترین پیشنهاد ما به مصرف کنندگان عزیز این نوع مفتول بر می باشد . لطفا" بایک بار خرید کیفیت و قیمت محصول رابرآورد نمائید »» ما که میگیم مشتری دائمی ما خواهید شد : می تونید بایک بارخرید امتحان کنید .
قیچی مفتول بر سوپر بزرگ :‌ برای کارهای صنعتی کاربرد دارد ازجمله بریدن مفتول های فلزی ، این نوع مفتول بر یکی از بهترین مفتول برهای اصل ژاپن می باشد که علاوه بر حک شدن آرم ژاپن دارای آرم استاندارد ژاپن نیز می باشد ، اگر می خواهید یک بار برای همیشه مفتول بر بخرید این مفتول بر را به شما پیشنهاد می کنیم اما اگر قصد بارها خرید رادارید (ازلحاظ کیفیت و مرغوبیت کالا) و از جنس خوب خوشتون نمیاد می تونید مارکهای دیگه ای رو بخرید .
بهترین پیشنهاد ما به مصرف کنندگان عزیز این نوع مفتول بر می باشد . لطفا" بایک بار خرید کیفیت و قیمت محصول رابرآورد نمائید »» ما که میگیم مشتری دائمی ما خواهید شد : می تونید بایک بارخرید امتحان کنید .جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم سفارش راتکمیل نمائید.(نحوه ارسال : ازطریق باربری - پایانه های مسافربری - پست - تاکسی - موتور و ... )




اطلاعات تماس

نام   omidsabz
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۶ ۰۷:۳۹:۲۲
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ ۰۳:۰۹:۲۲
تعداد نمایش   1075
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,قیچی,مفتول,سوپر,بزرگ,قیچی مفتول بر سوپر بزرگ





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام