دستگاه شورکن، تفت آجیل و خشکبار اتوماتیک هوشمند

دستگاه شورکن، تفت آجیل و خشکبار اتوماتیک هوشمند

دسته: صنعت > ماشین سازی

استان: آذربایجان شرقی

این دستگاه تفت از جمله پیشرفته ترین دستگاه های آجیل پزی در کشور می باشد که با به کمک متخصصین ایرانی با استفاده از آخرین تکنولوژی الکترونیک جهان ساخته شده است.
این دستگاه شامل برنامه هوشمندی است که با استفاده از پارامترهای دما ، زمان و رطوبت بهترین زمان تفت آجیل را تشخیص و اقدام به خاموش کردن شعله و تخلیه آجیل و خشکبار تفت داده شده می کند.
این دستگاه در هر لحظه دمای کوره و زمان سپری شده تفت را هم نشان می دهد.
با توجه به خاموش کردن اتوماتیک شعله در موقع تخلیه و و انجام هوشمند مراحل مختلف تفت و اعلام بارگیری مجدد هوشمند دستگاه ، حدود 45 درصد در برق و گاز و وقت کارگاه های آجیل پزی صرفه جویی می نماید.
نمونه دستی این دستگاه در بازار و توسط همکاران به قیمت بالای 150 میلیون ریال عرضه می شود که این شرکت با عرضه اتوماتیک و هوشمند این دستگاه به زیر قیمت در نظر دارد خدمت جدیدی به صنف آجیل پزان کشور ( که مدیریت این شرکت هم جزو این صنف می باشد) نماید. امیدواریم با توکل به ایزد منان بتوانیم قدمی هر چند کوچک در جهت پیشرفت این صنف در کشور برداریم.
موارد استفاده: مخصوص تفت آجیل ، برشته و شور کردن انواع آجیل از قبیل پسته تخمه، بادام و غیره
دستگاه تفت آجیل و خشکبار ، شو رکن آجیل ، برشته کن آجیل ، تفت آجیل
ظرفیت تولید: 3000 الی 5000 کیلو گرم / یک روز
ابعاد: 200*100*200
جنس مخزن: تمام استیل
تلفن تماس: 09142455667
وب سایت: www.nouvin.ir
ایمیل: info@nouvin.ir
موارد استفاده: مخصوص تفت آجیل ، برشته کردن و بو دادن انواع آجیل از قبیل پسته، بادام، فندق، نخودچی، بادام هندی، تخمه آفتابگردان ، تخمه کدو ، سویا ، عدس ، بادام زمینی و غیره و برشته کردن و خشک کردن انواع رشته
دستگاه های تولیدی نوین صنعت: دستگاه بو جاری حبوبات – دستگاه تفت آجیل و خشکبار کارگاهی تمام اتوماتیک sn-2004- دستگاه آبزن و همزن – شورکن و طمع دهنده آجیل – خشک کن آجیل و سبزیجات و میوه جات خشک – بوجاری 5 کاره تخمه و آجیل
مدیرت این واحد تولیدی در سال 92 بعنوان مدیر تعاونی برتر ملی کشور –تعاونی نمونه استان آذربایجان شرقی در سال 92 – بعنوان کارآفرین نمونه شهرک شهید سلیمی در سال 91 - مدیر ارزش آفرین سال 91 کشوری و کارآفرین نمونه اولین همایش خشکبار شهرستان آذرشهر انتخاب شده است.




اطلاعات تماس

نام   حامد موجی ممقانی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۶ ۰۹:۲۸:۳۱
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ ۰۴:۵۸:۳۱
تعداد نمایش   533
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,دستگاه,شورکن،,تفت,آجیل,خشکبار,اتوماتیک,هوشمند,دستگاه تولید نخودچی,دستگاه نخودپزی,دستگاه شورکن، تفت آجیل و خشکبار اتوماتیک هوشمند





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام