بازی فوتبال PES 2014 - Pro Evolution Soccer 2014

بازی فوتبال PES 2014 - Pro Evolution Soccer 2014

دسته: کامپیوترواینترنت > CD و DVD

استان: تهران

بازی فوتبال PES 2014 - Pro Evolution Soccer 2014 بالاخره انتظار ها به پایان رسید!
نسخه جدید بازی محبوب PES منتشر شد
عرضه شده بر روی دو عدد دی وی دی اوریجینال سیلور
بسته بندی 100 درصد اوریجینال شرکتی
کیفیتی بی نظیر مخصوص حرفه ای ها و هواداران فوتبال
شاهکار جدید شرکت Konami در دستان شما
فرصت را از دست ندهید

Konami نشان داده که بازی PES 2014 یک آغاز جدید برای سری محبوب PES خواهد بود، زیرا این عنوان با یک موتور جدید و پیشرفته به کار خود ادامه می دهد.
تیم سازنده ی PES حدود چهار سال در توکیو ژاپن در حال ایجاد یک رویداد جدید در فوتبال بودند و هم اکنون قرار است تا با استفاده از یک موتور جدید با نام Fox Engine سیستم جدیدی را در سری بازی های فوتبال به وجود آوردند. Konami تولید کننده این بازی می گوید: تعداد اعضای تیم سازنده بیشتر شده و Fox Engine برای اجرای خواسته های پیچیده ی ما مورد استفاده قرار گرفته است.


PES 2014 بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است. فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینید. شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.



در طول بازی اهداف و اقداماتی که در چمن انجام می دهید به واقعیت نزدیک شده است و بافت چمن ها به صورت چشمگیری بهبود یافته است.نمی توان این عنوان را یک بازی فوتبال نسل بعدی نامید، اما مسلما این عنوان بهترین PES است که تاکنون برای کنسول های نسل فعلی ساخته شده است.



از این رو دوربین در این عنوان از بزرگنمایی بهتری برخوردار است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا بهتر در زمین حرکت کنند و با هم تیمی های خود بهتر ارتباط برقرار کنند. در PES 2014 شما شاهد فیزیک بهتری خواهید بود. در این عنوان در حال حاضر بازیکنان از استحکام مناسبی برخوردارند، در این بازی از فناوری جدیدی به نام سیستم “پایدار حرکتی” استفاده شده است، این سیستم به بازیکنان این امکان را می دهد تا زمانی که تحت فشار هستند با آگاهی خوبی تیم خود را در موقعیت خوبی قرار دهند، می توان گفت که این سیستم در فیزیک بازی بی تاثیر نیست و زمانی بازیکن صاحب توپ در حال حرکت است بازیکن تیم حریف می تواند بازیکن صاحب توپ را تحت فشار قرار دهد و توپ را مال خود کند.



در PES 2014 همه ی بازیکنان از نظر قدرت با هم مساوی هستند و شما به سرعت باید یاد بگیرید که چگونه از قدرت تیم خود استفاده کنید. بازیکن مرکزی زمین یا همان هافبک دقیقا مانند سایر بازیکنان تیم قوی است، اما از لحاظ فنی استعداد کمتری دارد، به طور مثال اگر شما بخواهید با کسی مثل خاوی مارتینز حمله ای را آغاز کنید مسلما گیج خواهید شد. در عین حال زمانی که توپ به یک جناح می رود و بازیکنی مانند فرانک ریبری و یا هافبک خلاقی مثل باستیان شواین اشتایگر توپ را دریافت میکنند شما احساس قدرت خواهی کرد، زیرا آنها بسیار سریع هستند و می توانند از بازیکنان به راحتی عبور کنند.



میکس کردن قدرت عضلانی، حالت تدافعی بازیکن و مقدار زیادی هم زیرکی ، باعث حمله ای در بازی می شود که مانند موش و گربه بازیکنان دنبال یکدیگر می دوند و قصد تصاحب توپ را دارند . فرقی نمی کند شما چه کسی رو کنترل می کنید ،کنترل مدافع را دارید یا مهاجم، در هر پستی باشید شما باید در هر صورتی ریسک کنید. برای مثال اگر ماریو بالوتلی یک توپ در موقعیت رو به جلو دریافت کند، با استفاده از توانایی هایش می توانید به سادگی تصمیم بگیرید که توپ را برای نزدیک ترین هم تیمی رها کنید. این یک انتخاب با ریسک کم است. بنابراین نتیجه سودمندی برای شما ندارد در نتیجه شما بر خواهید گشت به موقعیت خودتان ولی خیلی بعید است که برای شما یک موقعیت گل زنی با این شرایط ایجاد شود. برعکس اگر فکر می کنید که خوش شانس هستید، وارد دفاع تیم حریف شوید و امید به سرعت بالا و مهارت های بالوتلی (و ترفندهایی که می توانید که با کمک دو آنالوگ انجام بدهید) داشته باشید، تا این توپ را منجر به گل کند.



حداقل سیستم مورد نیاز :
Operating System: Win Xp (sp2), Vista, Windows 7, Windows 8
Graphic Card: GeForce 7400GT, Radeon X1600
Video Memory 512MB, Shader Model 3.0
CPU: Pentium IV 820 2.4GHz, Athlon LE-1640
RAM: 1GB
HDD: 8GB
DirectX: 9.0c



شناسنامه محصول :
نوع بسته بندی : پکیج 100 درصد اوریجینال شرکتی
تعداد DVD : دو عدد دی وی دی اوریجینال سیلور
کنسول اجرایی : PC - کامپیوتر
عنوان محصول : PES 2014
نوع مجوز : مجوز رسمی از بنیاد ملی بازیهای رایانه ای
شماره مجوز : 92/515/ن م
مخاطب بازی : کلیه ی افراد بزرگتر از 3 سال
سازنده ی بازی : KONAMI
سبک بازی : ورزشی - فوتبال


برای خرید آسان این محصول لینک زیر را کپی کنید و براحتی خریدتان را انجام دهید:
http://mory9.vandamarket.ir/cart.jsp?id=881




اطلاعات تماس

نام   سید مرتضی محسنی پور
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ ۱۳:۱۲:۲۸
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ ۰۸:۴۲:۲۸
تعداد نمایش   306
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,بازی,فوتبال,PES,2014,Pro,Evolution,Soccer,بازی فوتبال PES 2014,Pro Evolution Soccer 2014,Konami,بازی فوتبال PES 2014 - Pro Evolution Soccer 2014





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام