Bentley AutoPipe 9.06

Bentley AutoPipe 9.06

دسته: کامپیوترواینترنت > CD و DVD

استان: تهران

Bentley AutoPipe 9.06
Bentley AutoPipe 9.03
Bentley AutoPipe 9.01

این برنامه برای محاسبه تنش‏ها ، بارها و خمش‏های ناشی از بارهای استاتیکی و دینامیکی بکار می‏رود. ساختار این برنامه برای تحلیل سیستم‏های پیچیده ای مانند خطوط لوله مدفون ، بارهای موجی (تناوبی) ، ‌ سیالات ناپایدار ، لوله‏های FRP/GRP و فعل و انفعالات ساختار لوله طراحی شده است. از قابلیتهای این نرم‏افزار می‏توان موارد زیر را نام برد:
1-ایجاد و اصلاح یک مدل تنش لوله :در این برنامه تنها با استفاده از دستورات ساده قسمتهایی از مدل لوله بصورت گرافیکی highlight می‏شود تا تغییرات موضعی در قطر لوله ، دماها/فشارها ، جنس لوله ، عایق و دیگر پارامترها ایجاد شود. به راحتی و با اشاره و فشار mouse می‏توان تکیه‏گاههای لوله ، بارها و یا دیگر اجزا را قرار داده و یا اصلاح و حذف نمود. کپی و paste نمودن قسمتهای تکراری لوله با استفاده از کلیک کردن بر روی مدل گرافیکی ، جابجا نمودن یا چرخاندن قسمتهایی از مدل ، تکرار دستورات undo/redo تا 99 مرتبه از دیگر مزایای این نرم‏افزار می‏باشند.
2-قابلیتهای تحلیل پیشرفته برای شرایط اعمال بار مختلف: تحلیل دینامیکی تاریخچه زمان ، طیف پاسخ ، هارمونیک ، ارتعاش ، حرکت بصورت لنگراندازی و تحلیل دینامیکی مودال بارهای دینامیکی و استاتیکی را می‏توان با هم تلفیق نموده و شرایط بارگذاری واقعی را شبیه سازی نمود. بارهای موجی داخلی و بارهای جاری underwater به همراه اثرات شناوری آنها نیز قابل تحلیل می‏باشند. همچنین کاربر می‏تواند از جرم ، drag و یا ضرایب lift متفاوت درون یک مدل استفاده کند. کاربر با استفاده از قابلیت مدلسازی و تحلیل لوله‏های مدفون ، ترکیب کننده‏های بار waterhammer/steamhammer ، پروفیل‏های بار باد در UBC و AISC و … . می‏تواند در قسمتهای مختلف مدل از ضرایب G استاتیکی مختلف استفاده نماید تا پاسخ‏های استاتیکی دقیق ناشی از زلزله را بدست آورد.
3- فیلترهای خروجی منحصر به فرد به همراه قابلیتهای انتخابی : کاربر می‏تواند خروجی را طوری محدود نماید تا فقط نتایج مورد نظر وی نشان داده شود و دیگر نیازی به مطالعه و بررسی گزارش‏های خروجی برای یافتن نکته‏ای خاص نباشد. بدیهی است که زمان قابل صرفه‏جویی بسیار قابل ملاحظه می‏باشد و همچنین خطاهایی که در هنگام بررسی دستی نیز رخ می‏دهد نیز حذف می‏شوند.

جهت مشاهده لیست کامل نرم افزارها به لینک زیر مراجعه کنید :

http://pardavizheh.ir/software.html

جهت خرید نرم افزار و یا شرکت در دوره آموزشی لطفا با شماره 88939377 تماس حاصل فرمایید.

آدرس آموزشگاه :‌ تهران ، ‌خیابان ولیعصر ، روبروی تقاطع فاطمی ، کوچه عبده ، ‌ نبش سربداران ، ‌پلاک 21

آدرس دفتر مرکزی :‌تهران ، خیابان فاطمی ، ‌نرسیده به خیابان ولیعصر ، پلاک 23 ، طبقه 3

www.pardavizheh.ir
email : info@pardavizheh.ir




اطلاعات تماس

نام   پیمان ناصری
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ ۱۳:۱۹:۳۸
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ ۰۸:۴۹:۳۸
تعداد نمایش   768
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,Bentley,AutoPipe,9.06,نرم افزار,Bentley AutoPipe 9.06





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام