هاست و دامین

هاست و دامین

دسته: کامپیوترواینترنت > هاست و دامین

استان: تهران

تهران هاست | میزبانی وب هاست و دامنه

پیش نیاز راه اندازی یک وبسایت خوب و قدرتمند، انتخاب یک میزبان وب (هاستینگ) خوب و قدرتمند است. از مؤلفه های میزبانی وب خوب می توان به سه ویژگی سرعت، امنیت و کیفیت اشاره کرد که تهران هاست این سه ویژگی را از ابتدای شروع به کار خود همواره سرلوحه و شعار فعالیت های خود قرار داده و همیشه تلاش می نماید این شعار را به نحوی شایسته محقق سازد.

تهران هاست یک سایت اینترنتی در زمینه ی خدمات تحت وب با گرایش خدمات میزبانی وب (هاست)، ثبت دامنه، طراحی و راه اندازی وبسایت و سایر خدمات در این طیف می باشد و خوشبختانه در سالهای اخیر توانسته است جایگاهی مناسب در بین کاربران و مدیران وبسایت ها بیابد به طوری که در حال حاضر هزاران مشتری فعال دارد که این وبسایت را به دلیل کیفیت و سرعت پشتیبانی مناسب به همراه قیمت های مطلوب و بالاترین سطح از امنیت نسبی ممکن انتخاب نموده اند.
در بخش میزبانی وب تخصص تهران هاست ارائه ی هاست لینوکس می باشد و سرورهای این مجموعه از بهترین سرورهای موجود در معتبرترین دیتاسنترهای ایران و خارج از کشور انتخاب شده اند که این مساله پایداری و کیفیت وب سایت هایی که تحت پوشش پشتیبانی سایت تهران هاست خواهند بود را تضمین خواهد نمود.
تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

جهت سفارش به آدرس زیر مراجعه فرمایید.



http://portal.tehranhost.com/aff.php?aff=2163




اطلاعات تماس

نام   تهران هاست
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۰:۱۴:۰۳
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ ۱۹:۴۴:۰۳
تعداد نمایش   1011
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,هاست,دامین,هاست و دامین





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام