طراحی وب سایت و نرم افزار موبایل

طراحی وب سایت و نرم افزار موبایل

دسته: کامپیوترواینترنت > طراحی وب

استان: تهران

شرکت راه کارهای رایانش پیشاهنگ (ثبت 457871) به منظور ارایه راه حل‌های جامع در زمینه طرح‌های انفورماتیک و فناوری اطلاعات، طراحی و پیاده سازی راهکارهای مبتنی بر پردازش توزیع ‏شده، پردازش متن و تصویر، هوش مصنوعی، ارائه راهکارهای وب و موبایل و توسعه تجارت الکترونیک شروع به فعالیت کرد.
این مجموعه با فراهم آوردن امکانات، ابزارها و تخصص های مرتبط سعی در ارائه بهترین راهکارها جهت پاسخگویی به نیازهای موجود بر پایه خلاقیت، نوآوری و استفاده از دانش دارد. راهکارهای رایانش پیشاهنگ با درک اهمیت محاسبات توزیع شده در سطح جهانی، راه پیشرفت در این حوزه را در پیش گرفته و آینده رو به رشد و جایگاه مناسبی را در سطح ملی و جهانی جستجو می کند.
ما همواره تلاش کرده ایم تا سنجیده ترین راه حل را در قالب بهترین تجربه در اختیار کاربران قرار دهیم. هدف ما این است تا ورای سطح ملی قدم برداشته و هم سطح جریان جهانی پیش برویم، از این رو حوزه های نو و بکر علوم کامپیوتر و صنعت فناوری اطلاعات را با گردآوری برترین سرمایه های انسانی نشانه گرفته ایم.




اطلاعات تماس

نام   شرکت راهکارهای رایانش پیشاهنگ
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ ۰۵:۳۶:۵۹
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ ۰۱:۰۶:۵۹
تعداد نمایش   445
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,طراحی,سایت,نرم,افزار,موبایل,طراحی وب سایت و نرم افزار موبایل





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام