تختخواب تاشو کمجا چوبینکو ( تخت تاشو دیواری )

تختخواب تاشو کمجا چوبینکو ( تخت تاشو دیواری )

دسته: لوازم وکالا > چوبی و فلزی

استان: تهران

کمجا چوبینکو تولید کننده تختخواب های تاشو دیواری ، تختخوابهای باکسی ، کاناپه های تختخوابشو ، تختخواب های تاشو پرتابل ، میزهای جلو مبلی چند حالته ، کابینت آشپزخانه و کلاف فلزی ، یراق آلات تخت خواب های تاشو، باکسی و استراکچر کاناپه های تختخوابشو و یراق و لولای میز های چند حالته
چوبینکو سلطان استفاده از محیط
گروه صنعتی چوبینکو با ایجاد بهترین ترکیبها از ام دی اف و فلز توانسته تختخوابهای تاشو ( کمجا ) بسیار زیبا و با کیفیتی فوق العاده و استثنایی را تولید و به مشتریان عزیز خود تقدیم نماید .
ظاهر تخت خواب های چوبینکو به نسبت سایر تولید کنندگان متفاوت بوده و از طرح های جذاب CNCو تاجهای تخت زیبا در آنها استفاده شده که این موضوع ابتکاری جدید در تولیدات تخت تاشو ( کمجا ) در ایران است .
مشتریان تختخوابهای تاشو چوبینکو این اختیار را دارند تا رنگ تختخوابهای مورد علاقه خود را از میان 50 رنگ متنوع از بهترین و مرغوبترین MDF های موجود در بازار انتخاب کنند.
ما تختخوابهای تولیدی خود را با عمق های 40 و 60 سانتی متر می سازیم که این ابعاد امکان استفاده بهتری از محیط را به شما می دهند .
اگر شما علاقمند باشید ما می توانیم در فضای بالای تختخوابهایتان یک گنجه بسیار بزرگ و جادار بسازیم تا این موضوع امکان استفاده بهینه تری از فضا را به شما بدهد .
برای مشتریانی که می خواهند هزینه کمتری بپردازند نیز ما پیشنهاداتی داریم که با قیمتهای بسیار پایین و باور نکردنی بتوانند یک تخت تاشو بسیار خوب و با کیفیت داشته باشندزیرا ساخت تخت تاشو تخصص ماست .
چوبینکو به منظور رفاه هرچه بیشتر مشتریان ، مسئولیت حمل و نصب تختخوابهای تاشو و کارهای کناری آنها را خود بر عهده گرفته و حمل و نصب کلیه تخت های کمجا را بصورت رایگان بعنوان تخفیف برای مشتریان انجام می دهد.
مشتریان چوبینکو این اختیار را دارند تا به نسبت ابعاد و شرایط فضای منزل خود تختخواب تاشو سفارش دهند و کارکنان ما بسیار مفتخر خواهند شد تا بدون هیچ هزینه ای در منزل شما حاضر شده و بصورت رایگان به شما مشورت دهند و محل نصب تختخواب و کارهای کناری آن را برای شما اندازه گیری نمایند. 
اتاق و محل مد نظر شما هر ابعادی که داشته باشد برای پرسنل چوبینکو افتخار دیگری است تا با خلاقیت خود طرحی پرکاربرد و زیبا به شما پیشنهاد دهند زیرا بدلیل توانایی که در تولید یراق آلات تخت تاشو داریم می توانیم به هر اندازه ای که شما بخواهید و فضای منزلتان اجازه دهد برایتان تختخواب کمجا بسازیم و حتی تشک را نیز بصورت سفارشی برای شما تهیه نماییم .
گروه صنعتی H.T.M اولین و تنها تولید کننده جکهای گازی و ست کامل یراق آلات تختخوابهای دیواری (تاشو) می باشد که بخشی از چوبینکو بشمار می رود و بیش از 80 درصد از تولید کنندگان تخت تاشو از یراق آلات این گروه تولیدی در محصولاتشان استفاده می کنند،لذا ما کلیه جکهای گازی تختخوابهای تولیدی خود را که بصورت جداگانه ازH.T.M خریداری شود تا 3 سال گارانتی تعویض می نماییم اما برای مشتریانی که تختخواب آماده خریداری می کنند جک های تخت تاشو تا 50 سال گارانتی دارد.
کلیه تختخوابهای دیواری (کمدی) چوبینکو از هر نظردارای 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد و شما تنها با یک تماسکارشناسان چوبینکو را در کنار خود خواهید دید.
چوبینکو تختخوابهای کمجا ی خود را در چند سایز استاندارد در حالت عمودی ( ایستاده ) افقی (خوابید ) می سازد که ابعاد آنها به شرح ذیل است:
ابعاد تشک خور:
(برای ابعاد پشت به پشت کار 15 سانت به عرض تشک خور اضافه شود)
مثال: اگر تختخواب دو نفره ای دارای تشک 160×200 باشد سایز بیرونی آن می شود= عرض 175 و ارتفاع 215
•انواع تختخوابهای تاشو دیواری عمودی ( کمجا) در ابعاد تشک خور استاندارد (90،140،160 و180 ×80) عرض×200
•انواع تختخوابهای تاشو دیواری افقی ( کمجا) در ابعاد تشک خور استاندارد( 90،140،160 و180 ×80) عرض×200
•انواع تختخواب تاشو دیواری در ابعاد سفارشی
لازم به توضیح است که تختخوابهای کمجا ی چوبینکو از نظر عمق ( فاصله بیرونی لبه تخت تاشو تا دیوار) در دو سایز 40 سانتی متر و 60 سانتی متر موجود می باشد . تختخوابهای تاشو با عمق 60 سانتی متر این امکان را به شما می دهد که در داخل کمد تخت یک گنجه بزرگ برای قرار دادن بالشت و لوازم خواب ، یک کمد ریلی خوب و همچنین چند قفسهکتابخانه و کلا یک دکور زیبا و شیک در داخل تخت داشته باشید که البته امکان تغییر مشخصات و نمای داخل تخت تاشو برای شما نیز در زمان سفارش میسر می باشد.
چوبینکو بمنظور استفاده بهینه از فضای اتاق علاوه بر تختخواب تاشو و کمجا ، کمد لباس ، میز آرایش ، ویترین ، دراور ، عسلی ، میز کامپیوتر ،میز بار،میز تلویزیون، کتابخانه و محصولات دیگری که با ام دی اف ساخته می شوندطراحی و تولید نموده که آنها نیز بسیار کمجا بوده و در استفاده بهینه از فضای منزل شما مناسب و کاربردی می باشند .
این گروه صنعتی یک مجوعه بزرگ متشکل از شرکتهای چوبسان، HTM و چوبینکو می باشد که چوبسان یکی از بزرگترین مارکهای تجاری در زمینه ام دی اف است و اچ تی ام جک ها و یراق آلات تختهای تاشو را می سازد و چوبینکو که ساخت کارهای آماده را برعهده دارد. بنابراین با توجه به اینکه ساخت محصول نهایی از صفر تا 100 توسط این مجموعه انجام می گیرد لذا بهای تمام شده پایین تر از سایر رقبا بوده و قیمت مصرف کننده هم طبعا پایین تر خواهد بود. این در صورتی است که بسیاری از سازندگان دیگر همچنان مشتری کلاف،جک، یراق آلات و ام دی اف های تولیدی این مجموعه هستند.

جهت خرید و یا اطلاعات بیشتر شما می توانید به آدرس : تهران ، بزرگراه رسالت ، نرسیده به میدان رسالت ، مجتمع تجاری دنیای نور ، طبقه 2 واحد 24 مراجعه نمایید .همچنین امکان سفارش تلفنی نیز فراهم می باشد و شما می توانید با شماره تلفن های 22339569 – 021 و22339672-021 و 22339683-021 تماس حاصل نمایید .جهت آشنایی بیشتر محصولات می توانید به سایت اینترنتی ما به آدرس : www.choobinco.comمراجعه نمایید .آدرس ایمیل ما : info@choobinco.com و همچنین شماره فکس ما: 22339571- 021 .
در ضمن چوبینکو در تمامی مناطق ایران و تهران نمایندگی فعال می پذیرد. جهت دریافت نمایندگی محصولات با شماره تلفن های بالا تماس حاصل نمایید و اطلاعات لازم را (از ، مدیر فروش) دریافت نمایید.

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   گروه صنعتی H.T.M و چوبینکو
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ ۰۷:۵۴:۲۷
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۲ ۰۳:۲۴:۲۷
تعداد نمایش   529
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,تختخواب,تاشو,کمجا,چوبینکو,تخت,دیواری,انواع تخت کمجا,انواع تختخواب کمجا,تختخواب های کمجا چوبینکو,تختخوابهای کمجا,تخت های کمجا,تختخواب کمجا,تخت چوبی کمجا,تختخواب چوبینکو کمجا,کمجا تخت,کمجاترین تختخوابها,تخت خواب چوبی کمجا,کمجا تختخواب,تخت خواب کمجا,تخت کمجا با بهترین قیمت,تختخواب تاشو کمجا چوبینکو ( تخت تاشو دیواری )





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام