اتوبار انزلی (کامیونت.خاور.نیسان...) 09114797876

اتوبار انزلی (کامیونت.خاور.نیسان...) 09114797876

دسته: خدمات > حمل ونقل

استان: گیلان

اتوبار انزلی
جابجایی بار در انزلی
حمل بار و اثاثیه در انزلی

حمل انواع بار و اثاثیه و لوازم در کمال دقت و سرعت را با اتوبار انزلی تجربه کنید ، ما آمادگی دریم تا با داشتن انواع نیروهای متخصص در زمینه حمل و جابجایی وسایل سبک و سنگین ، بزرگ و کوچک از انواع طبقات و ساختمان ها را به بهترین نحو انجام داده و توسط ماشین های مختلف همچون کامیون ، تریلی ، 10 تن ، خاور ، نیسان و غیره انتقال دهیم .

استفاده از سلفون های حباب دار در موقع بسته بندی و جابجایی یکی از ویژه گی های کار ما میباشد که باعث میشود اجناس شما به بهترین شکا محافظت شود ، چینش حرفه ای بار و استفاده از پتو در داخل خورو .

حمل درون شهری بصورت 24 ساعته و حمل بار به سراسر کشور ما را از سایر اتوبارها متمایز کرده است .

*** ظرافت . صبر . حوصله *** رمز موفقیت ما در کار می باشد .

حمل و جابجایی با دقت و سرعت بالا و قیمت پایین باعث شده تا استفاده کنندگان از خدمات ما به مشتریان دائمی تبدیل شوند ، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های اعلام شده تماس بگیرید .

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   حامد
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ ۰۸:۱۶:۱۶
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۴/۲۷ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   565
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,اتوبار,انزلی,(کامیونت.خاور.نیسان...),09114797876,اتوبار انزلی,جابجایی بار,جابجایی بار در انزلی,حمل بار,حمل بار و اثاثیه,حمل بار و اثاثیه در انزلی,حمل انواع بار و اثاثیه و لوازم,حمل درون شهری,حمل بار به سراسر کشور,اتوبار انزلی (کامیونت.خاور.نیسان...) 09114797876





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام