انتشار کتاب ارزشمند شما با سرمایه گذاری ناشر

انتشار کتاب ارزشمند شما با سرمایه گذاری ناشر

دسته: لوازم وکالا > کتاب و مجله

استان: تهران

اندیشه سرا، کتاب های "ارزشمند" را با سرمایه گذاری انتشارات و پرداخت حق التالیف به مؤلفان منتشر می کند و قادر است به راحتی و به سرعت کتاب منتشر شده را در سراسر کشور توزیع نماید.
اندیشه سرا ناشری حرفه ای، تخصصی و فعال در زمینه مهندسی و علوم پایه است.
حروفچینی، صفحه آرایی، ویرایش ادبی، ویرایش علمی و چاپ کتاب در اندیشه سرا در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود و زمان انجام کارهای اداری و فنی نشر برای کتاب هایی که آماده چاپ باشند معمولاً کمتر از ده روز است.
کتاب های اندیشه سرا پس از انتشار به بیش از دویست مرکز پخش کتاب و کتابفروشی ارائه و نیز توسط ناشر در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و نمایشگاه های کتاب استانی عرضه می شود. همچنین بی فاصله پس از نشر در سایت های فروش اینترنتی کتاب در جستجوی اینترنتی در دسترس خواهد بود.
باعث افتخار است که غرفه انتشارات اندیشه سرا در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، مورد بازدید تعداد بی نظیری از اساتید دانشگاه، دانشجویان و نمایندگان خرید کتابخانه های دانشکده های فنی و علوم پایه سراسر کشور و متخصصان و کارشناسان شرکت های صنعتی معتبر و مدرسان دوره های آموزشی فنی و مهندسی قرار می گیرد.
لطفاً برای آگاهی از سابقه و کتاب های منتشر شده انتشارات اندیشه سرا به تارنمای انتشارات نگاه کنید و برای مشاوره نشر کتاب بین ساعت 10 تا 14 روزهای کاری با دفتر انتشارات اندیشه سرا 02166966925 تماس بگیرید.




اطلاعات تماس

نام   مجد
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ ۰۶:۴۶:۵۳
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ ۰۳:۱۶:۵۳
تعداد نمایش   686
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,انتشار,کتاب,ارزشمند,شما,سرمایه,گذاری,ناشر,انتشار کتاب,انتشار کتاب ارزشمند شما با سرمایه گذاری ناشر





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام