معرفی و بررسی دوربین دیجیتال کانن پاورشات SX510 HS

معرفی و بررسی دوربین دیجیتال کانن پاورشات SX510 HS

دسته: لوازم وکالا > دوربین عکاسی و فیلمبرداری

استان: آذربایجان غربی

واقعیت این است که به طور کلی از نظر کیفیت عکاسی و فیلم برداری، SX 510 نسبت به مدل پیشین کاملا دوربین بهتری است. سنسور تصویر CMOS که از نوع High Sensitivity نیز هست، باعث شده که این دوربین علاوه بر توانایی گرفتن عکس های با کیفیت تر، قابلیت فیلم برداری Full HD را نیز پیدا کند. جالب این جاست که رزولوشن از 16 به 12 مگاپیکسل کاهش یافته تا این موضوع که رزولوشن بالاتر برابر با کیفیت بیشتر تصویر نیست، بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
کانن پاورشات SX510 مدل بعدی SX500 است و تفاوت اصلی آن با مدل پیشین در استفاده از سنسور تصویر BSI CMOS به جای CCD است. با توانایی زوم 30 برابر، SX510 یک کامپکت سوپرزوم واقعی است. این دوربین مجهز به تکنولوژی Zoom Framing Assist است که می تواند فاصله ی مناسب از سوژه را با استفاده از سنسور تشخیص چهره حفظ کند. این تکنولوژی به طور همزمان در هنگام عکس برداری و فیلم برداری کار می کند. دیگر ویژگی اضافه شده بر این دوربین نسبت به مدل پیشین، Wi-Fi داخلی است. Wi-Fi به کاربر اجازه ی به اشتراک گذاشتن تصاویر بر روی شبکه های اجتماعی از طریق سیستم عامل های اندروید و iOS را می دهد.




اطلاعات تماس

نام   شهردیجیتال
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۰۵:۴۳:۴۱
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ۰۲:۱۳:۴۱
تعداد نمایش   623
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,معرفی,بررسی,دوربین,دیجیتال,کانن,پاورشات,SX510,,معرفی و بررسی دوربین دیجیتال کانن پاورشات SX510 HS





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام