دوربین دیجیتال نیکون کولپیکس Nikon Coolpix L820

دوربین دیجیتال نیکون کولپیکس Nikon Coolpix L820

دسته: لوازم وکالا > دوربین عکاسی و فیلمبرداری

استان: آذربایجان غربی

اما چیزی که باعث شده این دوربین در رده ی بریج های سطح مبتدی قرار بگیرد، بیشتر مربوط به طراحی بدنه ی آن می باشد. البته مقدار زوم نه چندان زیاد را نباید فراموش کنم. برای مثال در قسمت بالای این دوربین شاهد پیچ تنظیم مودهای عکاسی نیستیم. این پیچ تنظیم چیزیست که معمولا بر روی دوربین های رده بالاتر مشاهده می شود. دستگیره ی L820 نیز کاملا عمیق ساخته شده تا همانند مدل قبلی خیلی راحت بتوانید آن را در دست بگیرید.
ین دوربین مجهز به سنسور تصویر تصویر 16 مگاپیکسلی BSI-CMOS با ابعاد 1/2.3 اینچ است و توانایی عکاسی 3D را نیز دارد. به لطف لنز 23 میلی متری؛ این دوربین توانایی زوم 30 برابر از فاصله کانونی 22.5 تا تله 675 میلیمتر را دارد که از مدل قبلی نیکون L810 4 برابر زوم بیشتری دارد. دوربین دیجیتال COOLPIX L820 دارای 4 برابر زوم دیجیتال است و دارای لرزش گیر دست VR می باشد. و کمینه ی نسبت کانونی یا f/3.0 را ارائه می دهد، توانایی فیلم برداری Full HD را نیز باید به آن بیفزایید. نمایشگر 3 اینچی آن نیز رزولوشن 921000 پیکسل را ارائه می دهد که مقدار بسیار زیاد و عالییست.




اطلاعات تماس

نام   شهردیجیتال
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۰۵:۴۴:۱۸
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ۰۲:۱۴:۱۸
تعداد نمایش   646
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,دوربین,دیجیتال,نیکون,کولپیکس,Nikon,Coolpix,L820,دوربین دیجیتال نیکون کولپیکس Nikon Coolpix L820





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام