معرفی دوربین عکاسی Nikon Coolpix P520

معرفی دوربین عکاسی Nikon Coolpix P520

دسته: لوازم وکالا > دوربین عکاسی و فیلمبرداری

استان: آذربایجان غربی

طراحی P510 تا عوارض نسبتا جزئی نیز حفظ شده. با این تفاوت که این بار P520 از نمایشگر کاملا چرخنده ی تک لولا بهره می برد. این در حالیست که P520 دارای نمایشگری بود که تنها می توانست به سمت های بالا و پایین چرخش نماید. در ضمن این دوربین اکنون مجهز به سنسور تصویر 18 مگاپیکسلی می باشد. این در حالیست که مدل پیشین سنسور تصویر 16 مگاپیکسلی داشت. لنز این دو دوربین دقیقا یکی است و در حالی که در حالت واید فاصله ی کانونی معادل 24 میلی متر را ارائه می کند، توانایی زوم 42 برابر را دارد.
P520 دوربینیست که در بالاترین سطح دوربین های شبه SLR نیکون قرار می گیرد. این دوربین شباهتی بسیار زیاد با مدل پیشین دارد. با این حال مقداری عریض تر شده و به نظر ما ظاهری جدی تر پیدا کرده است. ظاهری که باعث شده این دوربین شباهت بیشتری به DSLR ها پیدا کند. با این حال جایگزاری دکمه ها و کنترل ها عمدتا شبیه به مدل پیشین است. این دوربین همچنان بسیار خوش دست است و در هنگام در دست گیری احساس خوبی را به شما منتقل می کند.




اطلاعات تماس

نام   شهردیجیتال
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۰۵:۴۴:۳۶
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ۰۲:۱۴:۳۶
تعداد نمایش   692
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,معرفی,دوربین,عکاسی,Nikon,Coolpix,P520,معرفی دوربین عکاسی Nikon Coolpix P520





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام