دوربین دیجیتال نیکون کولپیکس پی 7100

دوربین دیجیتال نیکون کولپیکس پی 7100

دسته: لوازم وکالا > دوربین عکاسی و فیلمبرداری

استان: آذربایجان غربی

از ویژگی های جدید این دوربین نسبت به مدل قبلی می‌توان به یک مولتی سلکتور چرخنده، دکمه‌ی Function دوم، نمایشگر چرخنده، پردازش سریع تر عکس‌ها و پاسخگویی‌ها و مود جلوه های ویژه اشاره کرد. این دوربین از سنسور تصویر ۱۰ مگاپیکسلی، لنز ۲۸-۲۰۰ میلی متر با توانایی زوم ۷ برابر و کمینه‌ی نسبت کانونی F/2.8-5.6 مجهز به لرزش گیر اپتیکال تصویر، فیلتر ND داخلی، حساسیت سنسور یا ایزو از ۱۰۰ تا ۶۴۰۰، پشتیبانی از عکس های با فرمت RAW، چشمی اپتیکال، کفشک فلاش اکسترنال، مودهای عکاسی P,A,S,M، توانایی ضبط ویدیویی ۷۲۰p HD با صدای استریو، جک میکروفون اکسترنال و نمایشگر ۳ اینچی ۹۲۰,۰۰۰ پیکسل اشاره کرد. این دوربین که برای عکاسان حرفه ای و مبتدی طراحی شده به رنگ مشکی ساخته شده است.
دوربین نیکون کولپیکس P7100 مدل جدید سری دوربین های دیجیتال کامپکت این شرکت است که پس از مدل P7000 معرفی شده. از ویژگی های جدید این دوربین نسبت به مدل قبلی می‌توان به یک مولتی سلکتور چرخنده، دکمه‌ی Function دوم، نمایشگر چرخنده، پردازش سریع تر عکس‌ها و پاسخگویی‌ها و مود جلوه های ویژه اشاره کرد.




اطلاعات تماس

نام   شهردیجیتال
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۰۵:۴۷:۱۰
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ۰۲:۱۷:۱۰
تعداد نمایش   630
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,دوربین,دیجیتال,نیکون,کولپیکس,7100,دوربین دیجیتال نیکون کولپیکس پی 7100





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام