دوربین دیجیتال سونی Sony Cybershot DSC-HX300

دوربین دیجیتال سونی Sony Cybershot DSC-HX300

دسته: لوازم وکالا > دوربین عکاسی و فیلمبرداری

استان: آذربایجان غربی

دوربین HX300 از نظر دستگیره و ظاهر بسیار شبیه دوربین های DSLR می باشد اما فقط ظاهر آن DSLR است و دیگر نیازی برای حمل لنز اضافی نیست. دوربین دیجیتال سونی سایبرشات دارای توانایی زوم 50 برابر است و نمایشگر 3 اینچی ،مجهز به لرزش گیر تصویر اپتیکال بسیار قدرتمند است.
لنز را که کنار بگذاریم، به نظر می‌رسد که از نظر طراحی ظاهری، HX300 دوربین زیبا و خوش دست‌تری باشد. این دوربین مقداری طراحی قوسی شکل دارد و گوشه های آن گرد ساخته شده است. به جز این‌ها می‌توان گفت که فلسفه‌ی طراحی همان است. برخلاف HX200v، این دوربین فاقد GPS داخلی است. نمی‌دانیم چرا سونی این کار را کرده. شاید به این نتیجه رسیده که GPS بر روی آن دوربین خیلی کارآمد نبوده است. با این حال این دوربین همان نمایشگر چرخنده‌ی مدل پیشین را دارا است و با ابعاد 3 اینچ و رزولوشن 921000 پیکسل، از نمایشگر SX50 هم بزرگتر و هم با کیفیت‌تر می‌باشد. در ضمن از نوع چرخنده نیز هست. این موضوع درباره‌ی چشمی الکترونیکی این دوربین نیز صادق است.




اطلاعات تماس

نام   شهردیجیتال
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۰۵:۵۶:۴۵
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ۰۲:۲۶:۴۵
تعداد نمایش   707
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,دوربین,دیجیتال,سونی,Sony,Cybershot,DSC-HX300,دوربین دیجیتال سونی Sony Cybershot DSC-HX300





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام