استخدام بازاریاب

استخدام بازاریاب

دسته: بازار کار و سرمایه > استخدام گوناگون

استان: کرمانشاه

سامانه پیامکی خانه معمار در نظر دارد تعدادی بازاریاب برای فروش حضوری پنل های پیامکی خود در تمامی شهر ها و شهرستان های کشور عزیزمان ایران استخدام نماید.

دوستانی که تمایل به همکاری با ما برای فروش پنل های پیامکی سامانه خانه معمار را داشته باشند می توانند در همان محل زندگی خود به بازاریابی و فروش پنل های پیامکی سامانه خانه معمار اقدام نمایند.

و مزایایی که این عزیزان از ان بهرمند خواهند شد یک حقوق ثابت 750 هزار تومانی به همراه پورسانت در همان ماه خواهد بود

بازاریابان عزیز برای بهرمندی از این حقوق و پورسانت باید در یک ماه حداقل (30پنل ویژه) از پنل های سامانه پیامکی خانه معمار را بفروش برسانند یا به عبارتی در روز حداقل 1مورد فروش پنل ویژه کاربری داشته باشند.

بازیابانی که موفق به فروش پنل ویژه یا سایر پنل های موجود (باحفظ برابری هزینه باقیمت تمام شده پنل ویژه) شوند حقوق ثابت و پورسانت خود را در اخر ماه کاری خود دریافت خواهند کرد.

توجه نمایید که این میزان فروش باید از فروش پنل های ارسال پیامک حاصل شود و فروش پیامک مد نظر نمی باشد.

اما بازاریابانی که موفق به فروش پنل به میزان مورد نظر نشوند در اخر ماه کاری با انها فقط بصورت پورسانتی تصفیه حساب خواهد شد که پورسانت ها بر اساس تعداد فروش پنل در ان ماه می باشد (35درصدبرای پنل ویژه) .

دوستان عزیزی که تمایل به استخدام برای بازاریابی فروش پنل های پیامکی سامانه خانه معمار دارند. می توانند از طریق تمامی راه های تماسی که در سایت اعلام شده است با ما در تماس باشند.

توضیحات بیشتر در blog.manirani.ir




اطلاعات تماس

نام   پویا مرادی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ ۰۹:۱۳:۴۸
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۸/۲۱ ۰۵:۴۳:۴۸
تعداد نمایش   308
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,استخدام,بازاریاب,استخدام بازاریاب





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام