فروش گل میخک روکش طلا

فروش گل میخک روکش طلا

دسته: لوازم وکالا > طلا و جواهر و زیورآلات

استان: تهران

برخی از پژوهشگران بر این باورند که نام میخک از کلمه‌ی تاجگذاری یا تاج خورشید گرفته شده است؛ زیرا این گل٬ یکی از گل‌هایی بود که در مراسم تاجگذاری پادشاهان یونان استفاده می‌شد. این گل٬ امروزه بیشتر نشانه عشق، افتخار، برتری و جذابیت می‌باشد.

این گل علاوه بر سمبل زیبایی، یکی از هدایایی است که نشان دهنده ی احساسات و عواطف انسان در شرایط مختلف است. هدیه دادن گل برای هدیه گیرنده احساس خوشایندی را به وجود می آورد که معمولاً نشانه ی علاقه و صمیمیت هدیه دهنده محسوب می گردد و باعث زینت و شادابی محفل نیز می شود. فراموش نکنید که لازم نیست حتما منتظر موقعیت و اتفاق خاصی برای هدیه گل به کسانی که دوستشان دارید باشید، در حقیقت گل هدیه ایست که اگر به صورت غیر منتظره تقدیم شود ارزش بیشتری دارد.

گل و برگ این محصول از ورقه های نازک طلا (پوشش داده شده روی ورق پلیمر) ساخته شده و ساقه آن ازجنس پلاستیک و دارای آبکاری طلا است. هنر دست و ظرافت بالا از مشخصه های خاص این محصول بوده که ارزش آن را دو چندان می نمایند.




اطلاعات تماس

نام   رمضانی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ ۱۴:۴۱:۴۷
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۸/۲۱ ۱۱:۱۱:۴۷
تعداد نمایش   669
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,فروش,میخک,روکش,طلا,گل طلا,گل میخک طلا,گل میخک روکش طلا,خرید گل میخک طلا,فروش گل میخک طلا,گل رز طلا,گل آفتابگردان طلا,فروش گل طلا,خرید گل طلا,فروش گل میخک روکش طلا





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام