فیلتر هوا ،‌ فروش و ساخت انواع خطوط فیلتر هوا

فیلتر هوا ،‌ فروش و ساخت انواع خطوط فیلتر هوا

دسته: بازار کار و سرمایه > کار در منزل

استان: تهران

تولید و فروش فیلتر هوای خودرو ( air filter car ) به عنوان شغلی پردرآمد و بدون نیاز به تخصص ، فضا و سرمایه زیاد برای اولین بار در ایران .

شما میتوانید با تکیه بر اراده ، باور و همت خود ، با راه اندازی نخستین کارگاه تولیدی فیلتر هوا ماهیانه درآمدی بیش از سه میلیون تومان داشته باشید . ما روش یک شبه ره صد ساله رفتن را به شما معرفی نمکنیم بلکه شما را به راه اندازی شغلی پر درآمد و پر سود دعوت می نمایم .

ماشین سازی زاگرس به عنوان بزرگ ترین سازنده قطعه ها و دستگاه های صنعتی با هدف ارتقاء هر چه بیشتر صنعت اقدام به تولید و بهینه سازی سیستم ها و قطعات صنایع فوم خشک و نرم نموده و در سایر زمینه ها مانند تولید داخلی دستگاه های چینکن و و چسب زنی کاغذ اقداماتی را انجام داده است .

این مجموعه همچنین ارایه دهنده تمامی خطوط تولید فیلتر هوا / سیستم پلی اورتان PU ، نیمه و تمام اتوماتیک / سیستم چینکن کاغذ ، تیغه ای و غلطکی می باشد .

این ماشین سازی دارای شماره ثبت 2168 ( سازنده انواع ماشین آلات فیلتر هوا ) و مجوز تولید ماشین آلات فیلتر هوا از وزارت صنایع و معادن کشور ( با شماره مجوز : 122907749138 ) و همچنین دارای نشان های استاندارد اروپا CE ( به شماره 098180008740001 از TUV ICB INTERNATIONAL )

ISO 9001 : 2008 ( استاندارد کیفیت ماشین آلات فیلتر هوا ) از ACL / 

ISO 100002 : 2004 ( استاندارد رضایت مشتری از محصولات و خود شرکت ) از ACL

ما مفتخر هستیم که با بهترین کیفیت و استاندارد بین المللی، تولید کننده اصلی این دستگاه ها در ایران و سایر کشورهای همجوار می باشیم بنابراین قیمت محصولات ما حداقل یک سوم قیمت سایر فروشندگان و دلالان است .

خدمات مربوط به نصب ، راه اندازی و آموزش روش کار بر عهده این مجموعه می باشد .


** یبل گیتس : اگر فقیر به دنیا آمدید ، اشتباه شما نیست ، اگر فقیر بمیرید اشتباه شماست **


شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت ماشین آلات فیلتر هوا همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت نه صبح تا هشت شب با ما تماس بگیرید .


** نقش فیلتر هوا در اتومبیل :

فیلتر هوا در قسمت ورودی هوا به موتور قرار گرفته و از ورود ذراتی مانند شن ، گرد و غبار ، دوده ، رطوبت و ... به داخل موتور جلوگیری می کند و در واقع فاکتور بسیار مهمی در کارکرد مفید موتور و زیاد شدن عمر آن است که باید مورد توجه قرار بگیرد در غیر این صورت در مدت اندکی فضای موتور پر از مواد مزاحم و آلودگی شده که این امر باعث کاهش بازدهی موتور می شود .
آدرس تلگرام : https://telegram.me/zagrosmachine
ایمیل : Info@filtermachin.Com
سایت : Www.Filtermachin.com
تلفن : 04432251099-04432252791-04432252792
موبایل : 09143402643
آدرس : ارومیه میدان انقلاب خیابان دانش یک مجتمع تجاری الماس غرب واحد 109

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   ماشین سازی زاگرس
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://filtermachin.com/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ ۱۴:۴۵:۳۵
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   1306
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,فیلتر,هوا,فروش,ساخت,انواع,خطوط,فیلتر هوا,خطوط فیلتر هوا,فروش فیلتر هوای خودرو,فروش فیلتر هوا,تولید فیلتر هوا,کارگاه تولیدی فیلتر هوا,دستگاه چینکن,دستگاه چسب زنی کاغذ,خط تولید فیلتر هوا,سیستم پلی اورتان,ماشین آلات فیلتر هوا,قیمت فیلتر هوا,فیلتر هوا در اتومبیل,ساخت فیلتر هوا,فیلتر هوا ،‌ فروش و ساخت انواع خطوط فیلتر هوا





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام