جی اس ام کنترلر - دستگاه کنترل از راه دور - GSM

جی اس ام کنترلر - دستگاه کنترل از راه دور - GSM

دسته: صنعت > برق صنعتی

استان: خراسان رضوی

فروش دستگاه کنترل از راه دور جی اس ام -GSM

کنترل از راه دور جی اس ام
کنترل از راه دور خانه
کنترل از راه دور ویلا

پویا گام با هدف کنترل و مانیتورینگ تجهیزات از طریق موبایل اقدام به طراحی و ساخت چند مدل محصول کرده که به دلیل قابلیت های بالا و موثر بودن با استقبال مشتریان همراه بوده است ، امکان کنترل از راه دور ماشین آلات ، باغ ، خانه ، ویلا و ... از طریق موبایل
فقط کافیست یک گوشی موبایل در دسترس داشته باشید تا بتوانید کنترل امور را در دست بگیرید ، در اینجا به معرفی 4 مدل از محصولات میپردازیم :

1.کنترل و مانیتورینگ از راه دور مدل PG2100
امکان خاموش و روشن کردن تجهیزات از طریق پیام کوتاه و ارسال فرامین Tone بسیار ساده ، مطلع کردن کاربر از وضعیت ورودی ها ، نرم افزار اندروید و امکان ارتباط دو دستگاه با یکدیگر جهت مخزن و پمپ

کاربردهای این دستگاه شامل تابلو برق های صنعتی ، چاه های موتور و ایستگاههای پمپاژ ، مرغداری ها و سالن های جوجه کشی و گلخانه ها ، سیستم های اعلان حریق و سرقت ، کنترل آپارتمان و منازل و سیستم های BMS ، استفاده در سرد خانه ها ، موتورخانه ها و سیستم های تهویه مطبوع

2.کنترل و مانیتورینگ از راه دور مدل PG2105
مخصوص مانیتورینگ دما و رطوبت با امکان کار با باطری ، شما میتوانید از این طریق 2 پارامتر دما و رطوبت را برایمحیط های حساس به این عوامل مانند گلخانه ها و اتاق سرور بر روی موبایل خود داشته باشید .
امکان فعال سازی دو دستگاه را از طریق پیام کوتاه و TONE ، همچنین امکان اعلام آلارم در صورت قطع برق یا فعال شدن ورودی ها ، ضمن اینکه در صورت داشتن صفحه وب میتوانید اطلاعات مورد نظر را بر روی صفحه وب خود در هرکجای دنیا که باشید مشاهده نمایید .

کاربرد این دستگاه برای گلخانه ها ، اتاق سرور ، امکان فعال سازی دو دستگاه را از طریق پیام کوتاه و TONE ، همچنین امکان اعلام آلارم در صورت قطع برق یا فعال شدن ورودی ها ، سالن های پرورش قارچ ، استخرها و مرغداری ها مناسب میباشد .

3.کنترل و مانیتورینگ از راه دور مدل PG2110
امدل به منظور کاربردهای صنعتی طراحی و تولید شده است و میتوان با آن پارامتر های فشار ، دما ، رطوبت PH و ... را اندازه گیری کرد .
این دستگاه با داشتن دو خروجی جهت کنترل دو دستگاه و دو ورودی جهت دریافت آلارم امکان فعال سازی یا غیر فعال سازی تجهیزات را از راه دور می دهد .
با امکان گزارش گیری ساعتی و ارسال اطلاعات بر روی وب سایت

کاربرد این دستگاه برای مرغداریها و سالنهای جوجه کشی و گلخانه ها ، ایستگاه های پمپاژ آب و گاز جهت اطلاع از فشار و غیره مناسب میباشد .

4.کنترل و مانیتورینگ از راه دور مدل PG2120
این مدل برای سیستم های اتوماسیون صنعتی و مهندسین برق طراحی شده و این امکان وجود دارد تا دستگاه را از طریق ریموت فعال ، غیر فعال و یا اشکال زدایی کنید . پاسخ به تماس دریافتی و ارسال اطلاعات حافظه ، ارسال در زمان های قابل تنظیم ، امکان ارسال بر روی بستر وب بدون نیاز به برنامه نویسی از مهمترین ویژگی های این سیستم می باشد .
شما میتوانید با نصب این دستگاه در کنار PLC , HMI به سادگی می توانید اطلاعات مورد نیاز را جهت مدیر یا اپراتور یا ... ارسال نمائید .
عدم نیاز به داشتن اطلاعات در مورد AT-Command ها و نحوه تنظیمات شبکه و جی اس ام یکی از ویژگی های این دستگاه می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت اینترنتی شرکت پویاگام مراجعه نمایید ، ضمن اینکه تلفن های تماس این شرکت آماده پاسخگویی به مشتریان میباشند .

https://telegram.me/Puyagamco


sam_20484@

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   شرکت پویا گام
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://puyagam.com/محصولات/کنترل-از-راه-دور-gsm/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ ۰۵:۳۷:۱۱
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۴ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   990
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,اس,کنترلر,دستگاه,کنترل,راه,دور,GSM,جی اس ام کنترلر,جی اس ام,دستگاه کنترل از راه دور,کنترل از راه دور ماشین آلات,کنترل از راه دور با موبایل,BMS,کنترل از طریق موبایل,کنترل از راه دور جی اس ام,فروش سیستم کنترل از راه دور,فروش دستگاه کنترل از راه دور,جی اس ام کنترلر - دستگاه کنترل از راه دور - GSM





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام