مشاوره در اخذ گواهینامه GOST-R روسیه جهت صادرات

مشاوره در اخذ گواهینامه GOST-R روسیه جهت صادرات

دسته: خدمات > مشاوره ، وکالت

استان: تهران

GOST-R گواهینامه معتبر انطباق کیفیت کالا با الزامات استاندارد روسیه ، مشخصات سفارش و همچنین تأیید شاخص کیفیت برای کشور روسیه می باشد . صدور گواهینامه Gost-R توسط شرکتهای معتبر تحت نظارت اداره استاندارد دولتی روسیه (GOSSTANDART) صورت می پذیرد.صدور گواهینامه یک سیستم ایجاد شده برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از واردات محصولات با کیفیت پایین می باشد .از سال 2000 میلادی با توجه به قطعنامه کمیته دولتی گمرک روسیه ، تولید کنندگان خارجی جهت ورود به بازارهای روسیه و همچنین کشورهای مشترک المنافع باید استانداردهای کیفیت ملی کشور روسیه را تامین کنند. پس از انجام نمونه برداری و انجام آزمونهای تایید محصول, توسط آزمایشگاههای معتبر به محصولات تایید شده واحدهای تولیدی اعطاء می شود.این گواهینامه تضمینی برای محصولات تولیدی واحدهای صنعتی بوده و از جهت حضور در بازارهای جهانی , صادرات کالا , افزایش فروش و رضایت هرچه بیشتر مصرف کنندگان مورد توجه این صنایع واقع شده است.کشورهای آسیای میانه و مشترک المنافع در راستای ایجاد مناطق آزاد تجاری و کنترل کالاهای ورودی به کشورشان، استانداردهای سابق اتحاد جماهیر شوروی و در حال حاضر استانداردهای کشور روسیه را بعنوان مرجع پذیرفته اند. این استانداردها GOST نام دارند.
علامت GOST-R نشانگر انطباق کیفیت محصول با استانداردهای تعریف شده کشور روسیه است و محصولی که موفق به اخذ این گواهینامه شود مجوز ورود به بازار کشورهای مشترک المنافع را اخذ می نماید.
گروه مهندسی شایگان با در بر داشتن کارشناسان مجرب و کارآزموده و با شناخت کافی از مقررات و استانداردهای محصول به اخذ نمایندگی از مؤسسه معتبر TECHSERT روسیه اقدام نموده که با دارا بودن امکانات تست و بازرسی از مراجع و آزمایشگاه های تأیید شده و پس از طی مراحل ممیزی و اخذ تأییدیه فنی از مؤسسات مذکور ، بطور رسمی و انحصاری و در حداقل زمان و با کمترین هزینه های ممکن به ارائه خدمات مشاوره و اخذ گواهینامه GOST-R می پردازد .

گروه شایگان
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.
88015669-021
همراه: 09124793782
09210767973

ایمیل: info@shygangroup.com
وبسایت: www.shaygangroup.com




اطلاعات تماس

نام   jahanpour jahanpour
آدرس   بزرگراه گمنام-میدان گلها-خیابان فتحی شقاقی غربی(به سمت گمنام)-پلاک143-واحد3
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ ۰۳:۲۰:۳۱
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   521
کلمات کلیدی   مشاوره در اخذ گواهینامه GOST-R روسیه جهت صادرات,مؤسسه TECHSERT,Gost روسیه,صدور گواهینامه,گواهینامه محصول روسیه,گواهینامه Gost,Gost,مجوز ورود به کشورهای مشترک المنافع,صادر کنندگان به کشورهای مشترک المنافع,صادرات به روسیه,صادرات به بلاروس,صادرات به ترکمنستان,صادرات به قزاقستان,صادرات به تاجیکستان,صادرات به ارمنستان,صادرات به آذربایجان,مشاوره,در,اخذ,گواهینامه,GOST-R,روسیه,جهت,صادرات,خدمات,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام