طراحی و اجرای فضای سبز، باغ و پارک

طراحی و اجرای فضای سبز، باغ و پارک

دسته: املاک وساختمان > خدمات ساختمانی

استان: تهران

طراحی و اجرای فضای سبز، باغ و پارک
آتلیه عمران ومعماری آرشامون در زمینه طراحی معماری و محوطه فعالیت می نماید که علاوه بر طراحی معماری و شهری، به عنوان طراح فضای سبز با استفاده از دانش معماری و گیاه شناسی و در دست داشتن افراد با سلیقه و نو آور، وهمچنین در زمینه پرورش گل و گیاه فعالیت می کند.
طراحی باغ و باغچه های خانگی و فضاهای سبز شهری و محلی ، پارک ها و میادین از جمله تخصص های این مجموعه می باشد که طرح ها ابتدا به صورت شبیه سازی سه بعدی تهیه می شود و پس از ویرایش و تائید نهایی به مرحله اجرا می روند.
ارائه نقشه و مشاوره فضاهای پارکی ، آلاچیق ، حیاط های بزرگ ، باغچه های خاص و محوطه سازی های آپارتمانی و ویلائی با تلفیقی از هنرمعماری و علم گیاه شناسی انجام می گیرد.
با مراجعه به سایت آرشامون می توانید نمونه کار های طراحی شده را ملاحظه فرمائید.
www.Arshamoon.com
www.DFM.ir




اطلاعات تماس

نام   محمد رضا دارابی جاه
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ ۰۳:۱۵:۰۲
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   208
کلمات کلیدی   طراحی و اجرای فضای سبز، باغ و پارک,پروژه معماری,طراحی باغچه,طراحی فضای سبز,طراحی محوطه,طراحی پارک,طراحی باغ,طراحی حیاط,گل کاری,درخت کاری,طراحی,گل آرایی,فضای سبز,سه بعدی,معماری,مکس حرفه ای,انیمیشن,مدلینگ,رندرینگ,3dsmax,vray,رندر,نور پردازی,اجرای,فضای,سبز،,باغ,پارک,خدمات ساختمانی,املاک,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام