تور 8 روزه ایتالیا + اسپانیا (رم + بارسلون) زمستان

تور 8 روزه ایتالیا + اسپانیا (رم + بارسلون) زمستان

دسته: خدمات > خدمات مسافرتی

استان: تهران

تور ترکیبی ایتالیا و اسپانیا
برای سفر به اروپا آماده شوید، اروپا را با ایتالیا شروع کنید، آشنایی با تمدن باستانی اروپا را از سفری به رم شروع نموده و در ادامه گشت و گذار، بارسلون اسپانیا را خواهید دید. سفری اقتصادی رو به دور اروپا تجربه نمایید و تمدن و مدرنیته غرب را در یک مجموعه گلچین شده از اروپا تجربه نمایید. 4 شب در شهر تاریخی رم و 3 شب در بارسلون؛ ترکیبی که یک تور هیجان انگیز اروپا را ندا می دهد. تردید نکنید جزئیات کامل آن را مطالعه کنید.

* اطلاعات تکمیلی تور
+ مقاصد: 4 شب رم ایتالیا و 3 شب بارسلون اسپانیا
+ مدت تور: 8 روز
+ تاریخ های رفت: 15 بهمن
+ ویزای شنگن از ایتالیا
+ بیمه مسافرتی
+ پرواز آلیتالیا

از کشور ایتالیا معمولا به عنوان کشوری با میراث تاریخی و هنری غنی یاد می‌شود. اما این کشور طبیعت زیبا و بکری هم دارد؛ از کوهستان و سواحل شنی گرفته تا شهرهای باستانی و جزایر گردشگری. مکان‌های دیدنی بسیاری نظیر معبد باشکوه پانتیون (Pantheon)، خرابه های کولوسپوم (Colosseum)، معبد مقدس پیتر و تپه کاپیتولین (Capitoline).
دریاچه سرسول (Ceresole) دریاچه‌ای مصنوعی و کوچک در ایالت تورین (Turin) ایتالیاست که در سال 1925-1931 به خاطر نیروگاه برق آبی و سد ساخته شده است.
دریاچه پردیل (Predil) در استان اودین (Udine) در نزدیکی مرز اسلوونی قرار گرفته است. دریاچه‌ای که اطرافش را جنگل‌های زیبا احاطه کرده‌اند. درست وسط این دریاچه جزیره‌ای کوچک هم دیده می‌شود.




اطلاعات تماس

نام   آوای بورالان
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://buralan.com/tours/italy-ایتالیا
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ ۰۴:۳۴:۴۳
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ ۰۴:۰۰:۰۰
تعداد نمایش   344
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,تور,روزه,ایتالیا,اسپانیا,(رم,بارسلون),زمستان,تور ایتالیا,تور اسپانیا,تور رم,تور بارسلون,تور ترکیبی ایتالیا و اسپانیا,تور 8 روزه ایتالیا,تور 8 روزه اسپانیا,تور 8 روزه ایتالیا + اسپانیا (رم + بارسلون) زمستان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام