آگهی مزایده (نوبت دوم) باغ و منزل مسکونی در خوی

آگهی مزایده (نوبت دوم) باغ و منزل مسکونی در خوی

دسته: خدمات > مالی وحسابداری

استان: آذربایجان غربی

مزایده زمین در خوی - زمین تجاری - فروش باغ و زمین
مزایده دادگاهی (نوبت دوم) زمین در خوی ، پئره (فیرورق) زیر قیمت بازار

شش دانگ یک قطعه باغ و شش دانگ یک باب منزل مسکونی در منطقه فیرورق (پئره) خوی ، آذربایجان غربی جمعا به متراژ 8096 مترمربع به دستور دادگاه خوی ، زیر قیمت به مزایده گذاشته شده است.

تاریخ مزایده روز چهارشنبه 95/11/20 ساعت 12 ظهر و محل آن ، دفتر اجرای احکام مدنی شعبه پنجم دادگاه حقوقی شهرستان خوی می باشد .

ارزش کل دو ملک دو میلیارد و سیصدو چهل و هفت میلیون و دویست و هشتاد هزار تومان براورد شده که بسیار بسیار پایین تر از قیمت اصلی می باشد . هر دو ملک بر خیابان و در بهترین منطقه تفریحی گردشگری پئره بوده و برای مصارف تجاری، تفریحی، بیمارستانی، دانشگاهی و ... نیز بسیار مناسب می باشد. باغ مورد نظر در مجاورت اداره گاز منطقه واقع شده است.

طالبین میتوانند 10% از مبلغ پیشنهادی را کتباً و بانضمام چک تضمین شده بانکی یا سپرده موقت دادگستری، جهت واریز به حساب 2171290153008 بانک ملی شعبه مطهری خوی (سپرده دادگستری) به دفتر اجرای احکام مدنی شعبه پنجم حقوقی خوی ارائه نماید.

توجه داشته باشید که این آخرین نوبت مزایده بوده و ملک برای فروش سریعتر، چندین برابر زیر قیمت بازار از طرف دادگاه به مزایده گذاشته شده است.

آگهی مزایده و عکس هوایی محل در تصاویر قابل مشاهده است. لینک گوگل مپ محل باغ را میتوانم ازطریق تلگرام بفرستم. برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   هادی آیرملوزاده
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   https://www.google.com/maps/place/استان+آذربایجان+غربی،+ینگجه،+حافظ+3،+ایران/@38.5744480,44.8425520,15z/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ ۰۲:۳۹:۱۲
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ ۰۵:۰۰:۰۰
تعداد نمایش   678
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,آگهی,مزایده,(نوبت,دوم),باغ,منزل,مسکونی,خوی,فروش زمین,مزایده دادگاهی زمین,فروش باغ,مزایده زمین در خوی,زمین تجاری,آگهی مزایده (نوبت دوم) باغ و منزل مسکونی در خوی





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام