ثبت و معرفی سایت شمادر۲۰ وبسایت بزرگ ایران وجهان

مدیران محترم وبسایت ، و صاحبان  کسب و کار، قرار گرفتن در صفحه اول موتور جستجوی گوگل یعنی رشد کسب و کار شما، قرار گرفتن در مسیر برند شدن، شناخته شدن و در نهایت فروش بیشتر محصول یا خدمات شما.

تعریف بک لینک:به طور کلی هر لینکی که از یک سایت به یک سایت دیگر داده می شود ، بک لینک نام دارد.بکلینکها مهمترین فاکتور در افزایش رتبه واعتبار سایت در موتورهای جستجو مخصوصا گوگل می باشند.البته نه هر بک لینکی!!! بک لینکها باید از سایتهای با کیفیت و به صورت اصولی وطبق قوانین گوگل ثبت شوند.

  هدیه رایگان  (به ارزش ۵۵ هزار تومان)

با استفاده از پکیج ۲۰ بک لینک گوگل ایران ،  می توانید لینک سایت خود را در ۲۱ عدد از برترین وبزرگترین سایتهای ایران و جهان ثبت ومعرفی نمایید(۲۰ سایت ایرانی و یکی خارجی). وهمچنین باآخرین اصول و رازهای طلایی سئو -بهبود رتبه سایت و ثبت بک لینک با کیفیت (بر اساس آخرین آپدیت های گوگل ۲۰۱۷) آشنا شده و با آموزش این نکات بسیار مهم وکلیدی ، خودتان می توانید به صورت اصولی برای وبسایت تان بک لینک ساخته و رتبه سایت خودرا در گوگل وسایر موتورهای جستجو بهبود ببخشید.

ما برای شما چه کاری انجام می دهیم؟ برای کسب اطلاعات بیشتر از  امکانات و تفاوتهایی که به شما ارائه می دهیم وسفارش پکیج ،می توانید به این صفحه مراجعه نمایید:  پکیج ۲۰ بک لینک گوگل ایران چیست؟

دریافت هدیه رایگان (به ارزش ۵۵ هزار تومان)

برای دریافت روی لینک زیر کلیک کنید :

رایگان – هدیه رایگان

 

(هدیه رایگان شامل : ۱-ارائه یک نمونه از بک لینکها ۲-دریافت کد تخفیف ۲۵% برای پکیج ۲۰ بک لینک گوگل ایران (به مدت محدود)  ۳-دریافت کوپن شارژ به مبلغ ۳۵ هزار تومان (جهت ثبت آگهی ویژه با امکانات ویژه و امکان ثبت لینک مستقیم وبسایت شما، در سایت گوگل ایران  ) ۴-آموزش رایگان فارسی گوگل وب مستر تولز ۵-آموزش چند نکته طلایی در مورد ساخت بک لینک و سئو و افزایش رتبه سایت درگوگل  .و دریافت اطلاعات بیشتر…

پس از تکمیل فرم ، بلافاصله هدیه به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

با  ۲۵ درصد تخفیف به مدت محدود (۶۰ هزارتومان)  (ارزش واقعی این پکیج و آموزشهای آن بیش از ۴۰۰ هزار تومان می باشد) سفارش محصول :

RIAL 800,000 – 20backlink

 

پشتیبانی : (۹ صبح تا ۱۴ – ۵ عصر تا ۲۱)