دزدگیر دوربین دار سیم کارتی وایرلس مدل gm01

دزدگیر دوربین دار سیم کارتی وایرلس مدل gm01

دسته: املاک وساختمان > سیستمهای حفاظتی

استان: تهران

فروش دزدگیر اماکن -فروش دزدگیر اماکن دوربین دار
به گفته معاون اجتماعی ناجا، سرقت حدود 20 درصد از احساس ناامنی شهروندان را پدید می‌آورد‌؛ یعنی چنانچه روزی این ترس از میان برود، ‌حدود 20 درصد بر احساس امنیت عمومی ‌مردم جامعه افزوده می‌شود.
در واقع می توان پذیرفت که مهم‌تر از ارزش مادی ، ‌ آنچه ‌از افراد قربانی سرقت گرفته می‌شود، احساس امنیت است. اما سرقت یا احتمال وقوع آن چه تاثیری بر زندگی شما گذاشته است ؟
بر این اساس استفاده از سیستم های نظارتی و حفاظتی مثل دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن به سرعت در حال افزایش است . تحقیقات زیادی صورت گرفته است تا میزان کارآیی سیستم های نظارت تصویری در پیشگیری از وقوع جرم و البته میزان اقبال عمومی به این سیستم ها را بررسی نمایند . نظرات عموم بر این سیستم ها عموماً مثبت است اما نکات منفی و معایب این سیستم های قدیمی را نیز باید در نظر داشت :
آیا میدانید که پیشرفته ترین دوربین مداربسته به شما هشداری در زمان وقوع یک اتفاق نمی دهد ؟ و هنگام قطع برق امکان رویت آن مکان نیز وجود نخواهد داشت. همچنین پر سر و صدا ترین آژیر دزدگیر اماکن نیز هنگام قطع برق و یا قطع سیم آن ازکار خواهد افتاد و عملا سیستم امنیتی شما هنگامی که حضور ندارید، کاربردی نخواهد داشت ؟
اما ما با معرفی نسل جدید سیستم های امنیتی که شامل یک دستگاه نظارت هوشمند سیم کارتی و بیسیم می باشد یک راهکار امنیتی بی نقص به شما معرفی می کنیم تا از راه دور بتوانید مدیریت مناسبی نیز بر روی آن داشته باشید :
دستگاهی بیسیم بسیار کوچک که نیازی به مودم اینترنت در محل ندارد و بصورت مستقل کار میکند و بر این اساس کسی نمی تواند در آن اختلال ایجاد کند و در صورت قطع برق نیز عملکرد عادی خود را دارد و حتی بصورت نامحسوس در هر جایی از ملک شخصی تان توسط شما می تواند مورد استفاده قرار بگیرد .

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   شرکت توسعه ارتباطات و اطلاعات تیوا
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.tivaict.com/index.php/products/simcard-camera/gm01
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ ۰۹:۲۲:۴۷
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ ۰۵:۰۰:۰۰
تعداد نمایش   288
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,دزدگیر,دوربین,دار,سیم,کارتی,وایرلس,مدل,gm01,دزدگیر دوربین دار,دزدگیر دوربین دار سیم کارتی,دوربین دزدگیر دار,دزدگیر هوشمند,دزدگیر دوربین دار سیم کارتی وایرلس مدل gm01





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام